צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

15:17

seperator

 

היום שיא היופי נמדד במונחים של רזון, כשהבטן השטוחה - רצוי בהבלטת השרירים שעליה, היא שיא השלמות. אחד ההליכים שמביא ליצירת בטן שטוחה או להצרת ההיקפים בגוף זה ניתוח למתיחת בטן (אבדומינופלסטיקה). מדובר אמנם על הצרת היקפים וטיפול בצלוליטיס, אולם ניתוחים פלסטיים מסוג זה מתאימים בעיקר לאנשים שאין להם בעיית עודף משקל, אלא למי שיש לו מעט יותר הצטברות באזור הבטן והמתניים, נמצאים בבריאות טובה ובכושר ומעוניינים להביא את עניין המראה החיצוני לפתרון מהיר.

 

הניתוח הוא לצורך שינוי הצורה החיצונית בלבד ואין לו השפעה מרובה לגבי שינוי צורה בעתיד. 

 

אוכלוסיית היעד לניתוח למתיחת בטן

ניתוח מסוג זה מתאים כאמור לאוכלוסיה הבריאה שמעוניינת לעצב באופן פלסטי את היקפי הבטן. הניתוח יתאים לנשים לאחר הריון שבטנן אינה חוזרת לפרופורציות הקודמות - אולם רצוי לקחת בחשבון כניסה להריונות נוספים - רצוי להמנע מהניתוח אם ישנו תכנון כזה. בנוסף, הוא יכול להתאים למי שאיבד ממשקלו בבת אחת, והעור איננו אלסטי מספיק כדי לחזור למיצוקו הקודם. 

 

כיצד להתכונן לניתוח למתיחת בטן? 

הדבר הראשון שעושים, זה לקבוע פגישה עם המנתח הפלסטי, שיוכל לדמות כבר בפגישה השניה את התוצאות. המנתח יוכל לאבחן מה רמת הצטלקותו של העור, וישאל לגבי הרגלי העישון אשר משנים את יעילותו של העור או גורמים לסיכונים גבוהים יותר לסיבוכים או לזמן החלמה ארוך מהרגיל. בנוסף, יחליט אם למתוח מתיחה חלקית או מלאה, ואם להוסיף גם שלב של שאיבת השומן.

 

בדיקות שיש לבצע לפני כן

הרופא עשוי לשלוח את הנבדקים לצילום חזה, לבדיקות דם או לאק"ג, ואפילו לבדוק תפקודים של הריאות. במידה וימצא זיהום כל שהוא, ישנו סיכוי שהניתוח ידחה לזמן מאוחר יותר. כן רצוי שלא ליטול תרופות מדללות דם לפני כן או לעשות צעד דרסטי כמו דיאטה לפני הניתוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל