צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בין אם אתם אחרי שאיבת שומן או אתם מעוניינים לרדת במשקל, תצטרכו לעשות שינויים קלים בתזונה ואורח החיים. בכתבה שלפניכם, טיפים חשובים לשמירה על גוף בריא וחטוב, בלי הרבה מאמץ.

מערכת ביוטיק

|

25/04/2013

|

17:53

seperator

אם רוצים לשמר את התוצאות של ניתוח פלסטי להורדה במשקל, חשוב גם לשנות את אורח החיים, לשפר את התזונה ולאמץ הרגלי ספורט. ניתוח או טיפול להורדה במשקל, עוזר לנו לשנות את המראה בזמן קצר וחוסך לנו את התהליך המייגע של מאבק במשקל, אך שמירה על התוצאה דורש שינוי עמוק יותר אורח החיים. איך עושים את זה? עם כמה צעדים פשוטים של שינוי הרגלים.

שאיבת שומן היא רק חלק מהפתרון - חשוב לשמור גם על תזונה נכונה

שאיבת שומן היא רק חלק מהפתרון - חשוב לשמור גם על תזונה נכונה


התאמת הדיאטה לאורח החיים
שאיבת שומן מציעה שינוי מהיר אך כדי לשמר את התוצאה צריך לאמץ את הדיאטה כחלק מאורח החיים, היא צריכה לתת לנו את כל הויטמינים והמזון שהגוף צריך במידה. מה חשוב בתזונה? לשתות מים, לוותר על מיצים מסוכרים, קפאין ואלכוהול, לצרוך יותר ירקות, להפחית בפחמימות ובמוצרים עתירי שומן ולהוסיף לסלט גם דגנים וחלבונים מהצומח כמו בורגול וקינואה, זה תורם לתחושת השובע. 
לשמור על בטן שטוחה - דיאטות לא עובדות, צריך לשנות אורח חיים.

לשמור על בטן שטוחה - דיאטות לא עובדות, צריך לשנות אורח חיים.


התמקדו ביצירת הרגלים ולא במשקל
דיאטה היא מילה בעייתית מכיוון שאנחנו מייחסים לדיאטה משמעות זמנית וזה גורם לנו להתייחס למזון כאויב ולפתוח במאבק. ניתוח פלסטי עוזר לתהליך אך כדי לשמור על המשקל יש צורך בהתמקדות בהרגלים ולא בעליה או ירידה במשקל. אין זה אומר שעליכם להמנע לחלוטין ממתוקים או "מזון מהיר", אך יש לוודא שאין מדובר בחלק מהשגרה.

המפתח הוא הגדרת מטרות פרקטיות
בין אם אתם לאחר טיפול המסת שומן או בתהליך של דיאטה מבוקרת, עליכם לאמץ את הספורט כחלק בלתי נפרד מהשגרה השבועית. לא כולנו מרגישים חיבה לפעילות גופנית וזה בסדר, אך עלינו לחשוב על הפעילות כמשהו שאנחנו מעניקים לגוף שלנו. מומלץ לשלב פעילות גופנית עם מפגש חברתי ולהגדיר מטרות פרקטיות – לא להתחייב לספורט כל יום, אבל להחליט על שלושה ימים קבועים ושעה קבועה, כך יותר קל להתמיד ולהטמיע את הספורט כחלק מהשגרה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל