צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אם גם אתם ניסיתם כל דיאטה אפשרית אבל עדיין נאבקים בעיצוב אזורים מסוימים בגוף, ייתכן שתגלו עניין מיוחד בטיפול הצרת היקפים ללא ניתוח.

מערכת ביוטיק

|

25/04/2013

|

17:19

seperator

הצרת ההיקפים עוזרת לעיצוב הגוף והסרת שומן עודף, בעזרת גירוי אלטרוני שמפעיל לחץ על שרירי הגוף ומעודד שריפת קלוריות. אין מדובר בניתוח פולשני ואיו צורך במאמץ גופני מיוחד, אך כדי לשמור על התוצאות ולעזור לתהליך הטיפול יש צורך לשלב תזונה בריאה. השילוב בין תזונה לטיפול אסתטי לעיתים גורם לחלק להרים גבה, אך למעשה כל טיפול לעיצוב הגוף חייב להיות חלק מאורח חיים בריא.

הצרת היקפים - טיפול משלים לאחר ירידה במשקל

הצרת היקפים - טיפול משלים לאחר ירידה במשקל


מה הם יתרונות הטיפול ?
טיפול הצרת היקפים אינו זהה לשאיבת שומן, אלא מהווה טיפול משלים למי שכבר ירד במשקל או לאנשים במשקל תקין שמעוניינים להסיר צלוליטיס, שומן בטן או בישבן. טיפול הצרה מתאים לרוב האנשים כל עוד הם נמצאים מצב בריאותי תקין ומתאים לכל סוגי העור. בעזרת הטיפול הגוף שורף קלוריות ללא המאמץ שנדרש בפעילות גופנית וניתן לראות תוצאות תוך מספר טיפולים בודדים.
לאחר טיפול חשוב לשמר את התוצאות בבעזרת תזונה וספורט

לאחר טיפול חשוב לשמר את התוצאות בבעזרת תזונה וספורט


כיצד שומרים על התוצאות?
רבים פונים לטיפול המסת שומן כדי לעזור לגוף לחזור למימדים בריאים, אך לרוב אחרי טיפול אסתטי יש צורך לעשות שינוי משמעותית באורח החיים כדי למנוע מהגוף לבצע נסיגה למשקל הקודם. כיצד שומרים על הגוף חטוב? מפחיתים בכמויות, אוכלים מסודר, בוחרים להפחיד במזון מעובד ולבסס את רוב התפריט על ירקות, פירות, דגנים וקטניות. אפשר גם ליהנות ממתוק ומפחמימות, אך יש להגדיר למזון זה זמן מיוחד בשבוע ולשמור על כמויות נכונות.

למי מתאים הטיפול?
טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי מהווה עזר לירידה משקל, אך לפני בחירה בטיפול יש צורך לבדוק את היתרונות מול החסרונות ולוודא שמצב הבריאותי תקין ומתאים לאופי הטיפול. הצרה בהיקף אינה מתאימה למי שסובל מבעיות בבלוטת התריס, למי שיש לו דליות, ניקוז לימפתי, מחלה זיהומית, לחץ דם גבוה, גידול בגוף או קוצב לב. עם זאת, הטיפול מתאים לאנשים בריאים לבעיות צלוליטיס ולמי שסובל מחוסר פרופורציות בחלוקת שומן הגוף.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל