צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
משקל גוף אינו עניין ל"משחק" בין הסקאלות, וחשוב לעשות את זה בעזרתו ובייעוצו של רופא מקצועי מומחה לתחום. לגוף ישנו ממצב קבוע, שנקרא "הומיאוסטזיס" – ה"שגרה הטובה" ששומרת על הגוף

מערכת ביוטיק

|

09/01/2013

|

18:17

seperator

 

משקל גוף אינו עניין ל"משחק" בין הסקאלות, וחשוב לעשות את זה בעזרתו ובייעוצו של רופא מקצועי מומחה לתחום. לגוף ישנו ממצב קבוע, שנקרא "הומיאוסטזיס" – ה"שגרה הטובה" ששומרת על הגוף. הגוף נולד כמערכת יציבה, והוא יודע לייצב את עצמו גם אם ישנם שינויים דראסטיים כמו למשל עליה במשקל. ומה קורה בזמן שמעוניינים לשרטט את הדרך למטה ממשקל כל כך גדול? הדרך למטרה נמדדת בצעדים קטנים – ולכן אחת השיטות הטבעיות היא כניסה למשטר אימונים שיוצר מאזן שלילי של קלוריות בגוף, או תזונה מבוקרת. 

 

שימוש מכשיר לייזר, גלי רדיו או אולטרה סאונד

האדם יוצר טכנולוגיות באמצעות טכנולוגיות מפותחות אחרות, ומצליח לייצר פתרונות גם להצרת היקפים לפי שלושה מימדים שונים: קול, רדיו ואור – כולם גלים שמביאים לשיפור במרקם של העור ואמורים להמיס את השומנים שבשכבות הפנימיות שלו, כשלטיפול הזה בדרך כלל נצמד גם טיפול עוקב של שאיבת שומן. כשמשתמשים בלייזר, כשהתוצאות אינן מיידיות, ובכך ההומיאוסטזיס אינו נפגע מכך כי לא מאבדים משקל דרסטית.

יש  שיטות רבות להצרת היקפים ורובן משיגות אפקט טוב

יש שיטות רבות להצרת היקפים ורובן משיגות אפקט טוב

שיטת גלי הרדיו להצרת היקפים

בשיטת גלי הרדיו ניתן לטפל בדרך כלל באופן מקומי, ולכן רבים פונים לקליניקות לאסתטיקה רפואית – רק כדי לעשות הצערת עור הפנים בעזרת גלי רדיו. מדובר בטיפול חדשני וזול באופן יחסי, אולם יעילות הטיפול הזה עדיין לא הוכחה סופית.

האדם יוצר טכנולוגיות באמצעות טכנולוגיות מפותחות אחרות, ומצליח לייצר פתרונות גם להצרת היקפים

האדם יוצר טכנולוגיות באמצעות טכנולוגיות מפותחות אחרות, ומצליח לייצר פתרונות גם להצרת היקפים

חגורות רטט

רבים מחפשים את קיצור הדרך שיוביל אותם אל התהילה, גם בנושא הבריאות. המשווקים מבטיחים תוצאות שעושות את העבודה גם ללא השקעת מאמץ גופני, אולם התוצאות בדרך כלל איטיות ומושגות לאורך זמן, רצוי שיהיה פיקוח על העבודה מבלי להפריז בטיפול וכן חייב להיות אישור כי המכשיר קיבל תקן לפחות מה- FDA, ואישור מהרופא של המטופל עצמו על תקינות הבריאות לטיפול זה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל