צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אם בחורף תדירות הסרת השיער הופכת להיות אצל חלקנו מתונה יותר ואפילו ישנו גידול ענף של שיער גס ופראי כפי שאין אומץ וזמן לגדל בקיץ, הרי שבקיץ, כמעט קשה לעמוד אחר קצב גדילתן הבלתי אחיד של השערות שעל כל פני העור,

מערכת ביוטיק

|

15/04/2013

|

11:11

seperator

אצל רבות ורבים הפיתרון הנבחר הוא הסרת שיער באמצעות לייזר, בשיטה טכנולוגית שפותרת בכמה טיפולים את עניין התלות בקוסמטיקאית שמסירה אותו בשעווה או במכשירי הגילוח שעלולים להצמיח את השערות גם לתוך העור. מי שעושה הסרת שיער בלייזר בוחר באופציה שתתאים לו לפי גוון העור.

שיזוף עלול לפגוע בטיפול של הסרת שיער בלייזר

שיזוף עלול לפגוע בטיפול של הסרת שיער בלייזר


גוון העור והסרת שיער
שיזוף עלול לשנות את כמות הפיגמנט ולהרבות אותו בעור, כשהוא מטשטש את ההבדלים שבין צבע השערה הצומחת על פניו ומסכל את היכולת של קרן הלייזר להבחין בשורש השערה כדי לחמם אותו ולשרוף אותו למן היסוד. כך, העור עלול לספוג חלק מאנרגיית הלייזר עוד לפני שהוא פוגש בשערה, ואפילו ליצור כוויות עקב כך, עוד לפני שאפקטיביות הטיפול עצמה נפגעת.
כהכנה לטיפול יש למרוח קרמים למניעת פיגמנטציה של העור

כהכנה לטיפול יש למרוח קרמים למניעת פיגמנטציה של העור


ההכנה לטיפול הסרת שיער בלייזר
ההכנה לטיפול זה היא מניעת השיזוף ושמירה על גוון העור כפי שאובחן לפני הטיפול. הכנה זו דורשת סבלנות והמתנה או שימוש בקרמים שמונעים שיזוף או פיגמנטציה של העור. ישנה גם אפשרות להשתמש במכשור טכנולוגי שיתאים לגוון העור השזוף, ביחס לגוון השערה.

מה לגבי שיזוף לאחר הסרת שיער?
בטיולי אסתטיקה רפואית מסוג שימוש בקרינת גלי אור, רצוי להמנע משיזוף לאורך כחודש לאחר הטיפול, כדי שלא להחמיר את האדמומיות מהטיפול באופן שעלול להזיק לעור. יש להבדיל בין אזורים רגישים יותר לקרינה ולאזורים פחות רגישים, למרוח אותם ולהיערך בהתאם – עדיף מאשר טיפול חוזר בעקבות כוויות וצלקות שנוצרו באזור עקב כך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל