צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
סימני מתיחה אלו תוצרים טבעיים לאחר שהעור נמתח והגיע לשיא גמישותו, כמו למשל לאחר הריון או במצב של השמנת יתר. מי שעשה הצרת היקפים, יודע גם שאחרי הצרת יתר טיפול בצלוליט הוא שלב ראשון, ואילו השלב הבא לאחריו זה מתיחת העור שנותר מדולדל באיברים שתפחו.

מערכת ביוטיק

|

28/03/2013

|

11:26

seperator

סימני מתיחה אלו תוצרים טבעיים לאחר שהעור נמתח והגיע לשיא גמישותו, כמו למשל לאחר הריון או במצב של השמנת יתר. מי שעשה הצרת היקפים, יודע גם שאחרי הצרת יתר טיפול בצלוליט הוא שלב ראשון, ואילו השלב הבא לאחריו זה מתיחת העור שנותר מדולדל באיברים שתפחו. נשים רבות תולות את ביטחונן האישי ואת הציפייה לחזור להיקפים הצרים הרצויים בזמן הקצר ביותר, אולם לא תמיד זה מתאפשר, בהתאם לנתונים הגופניים. גם מי ששמח להשיל מעליו את עודפי הקילוגרמים המיתרים ודאי נאלץ להתמודד גם עם התופעה הזו של עור מדולדל.

כיום יש טיפולים לסימני מתיחה כתוצאה מהריון או ירידה במשקל

כיום יש טיפולים לסימני מתיחה כתוצאה מהריון או ירידה במשקל


סימני מתיחה שונים
סימני מתיחה הן עניין גנטי לרוב; מי שלאימה ישנם סימני מתיחה לאחר ההריונות – סביר להניח שגם לה יהיו לאחר שלה, כאשר צבע המתיחה יכול להשתנות בין אחת לשניה- אצל אחת הוא יהיה אדמדם, אצל אחרת חום ואל השלישית – ורוד, ובהתאם לצבע העור יבלוט – יותר או פחות. הצבעים לסימנים אלו הולכים ודוהים, ועלולים ליצור בהמשך חריצים לעומק העור.
הרפואה האסתטית מציעה טיפולי לייזר להעלמת סימני המתיחה

הרפואה האסתטית מציעה טיפולי לייזר להעלמת סימני המתיחה


להעלים את סימני המתיחה
ישנם טיפולים שונים שמסייעים בהעלמת הסימנים הללו בין אם טבעיים או באמצעות אסתטיקה רפואית, כמו למשל – קרמים עשירים להזנת העור כבר בזמן השלת המשקל העודף או לפני כן – מה שאמור להגמיש את העור. גם שמן נבט חיטה יכול להתאים לשיפור המראה הראשוני.

טיפול לייזר בשירות סימני המתיחה
מי שמחפשת כיצד להעלים סימני מתיחה לאחר לידה, יכולה לפנות למרפאות בתחום כדי לטפל בכך ממש באותו אופן שמטפלים גם בצלקות; הלייזר יחדור לשכבה העמוקה של העור ויעודד ייצור אלסטין וקולגן, אותם סיבים ששומרים על העור גמיש וחזק יותר. טיפול זה יתאים גם לטיפול בסימני מתיחה שעדיין לא שינו את צבעם.
 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי הבטן השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • הכנה לניתוח שאיבת שומן

    רוב האנשים פונים לניתוח לשאיבת שומן, לאחר שנים של כשלונות עם דיאטות ואימון גופני. הניתוח עוזר בשיפור של הדימוי העצמי ומקל על תהלי

    המשך לכתבה
  • טיפים לניתוח מתיחת בטן

    מתיחת בטן מיועדת להסרת עודפי שומן ועודפי עור, לחיזוק שרירים והעלמת צלקות. למי כדאי לשקול את הניתוח ומה הם תופעות הלוואי?

    המשך לכתבה
  • איך בוחרים מנתח פלסטי?

    טיפולים אסתטיים הם עניין שבשגרה, אך לפני שבוחרים בניתוח פלסטי כדאי להקדיש מחשבה בבחירת המרפאה הנכונה והכי חשוב הרופא המנתח.

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל