צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
יש שיגידו שההתעסקות במראה החיצוני היא התעסקות בתפל, אך למעשה החזות שלנו משפיעה על תחומים רבים בחיים שלנו ואם קיים פגם שפוגע בבטחון העצמי והדימוי האישי, יש לכך השלכות על היחסים החברתיים, הזוגיים ולפעמים גם על ההתקדמות המקצועית.

מערכת ביוטיק

|

14/03/2013

|

14:10

seperator

יש שיגידו שההתעסקות במראה החיצוני היא התעסקות בתפל, אך למעשה החזות שלנו משפיעה על תחומים רבים בחיים שלנו ואם קיים פגם שפוגע בבטחון העצמי והדימוי האישי, יש לכך השלכות על היחסים החברתיים, הזוגיים ולפעמים גם על ההתקדמות המקצועית. אין זה אומר שיש לעסוק באופן תמידי בשינוי הגוף, אך במקרה של הסרת כתמים או נימים, היתרונות עולות על החסרונות ואין סיבה מהותית לא לבצע טיפול הסרה.

בעזרת ניתוח פלסטי ניתן כיום להעלים נימים מהעור

בעזרת ניתוח פלסטי ניתן כיום להעלים נימים מהעור


תנאים לביצוע הסרת נימים
נזקי השמש, גנים והזדקנות העור יוצרים לעיתים נימים בעור הפנים שפוגעים במראה האסתטי על העור. בעבר נשים נאלצו לקבל כל שינוי שהטבע דרש, אך כיום הרפואה המתקדמת בתחום הפלסטיקה, מאפשרת לנו לשפר ולאתגר את הטבע מעט ולשמור על חזות צעירה ועור רענן. לפני ניתוח העלמת נימים יש לעבור התייעצות עם רופא מומחה ולבדוק שהניתוח מתאים לסוג העור, לשאול על ההליך ועל הסיכונים ותהליך החלמה.
שימור מראה צעיר מחזק את הדימוי העצמי

שימור מראה צעיר מחזק את הדימוי העצמי


יתרונות לניתוחים פלסטיים
בנוגע לניתוחים פלסטיים הדעות חלוקות ויש אנשים שמתנגדים לרעיון בעוד אחרים מעדיפים להשתמש ברפואה המתקדמת כדי לעכב את נזקי הגיל והגנטיקה. כשעוסקים בשינוי מראה הפנים באמצעות טיפול אסתטי, חשוב לא לדבר בכלליות כי לכל ניתוח רמת סיכון אחרת ויש ניתוחים קלים שאינם כרוכים בסיכונים ושיכולים לשפר משמעותית את איכות החיים.
דוגמאות לניתוחים אסתטיים
השיפור העצמי הפך למנטרה של התרבות המערבית וכיום אנשים עוסקים בתדירות גבוהה יותר במראה החיצוני ובשיפור ושימור של עור הפנים. בין הניתוחים המקובלים כיום אפשר למצוא ניתוחי אף, ניתוחי שדיים, הסרת משקפיים בלייזר, טיפולי פנים ועוד. לא בכל מקרה יש צורך בשיטות למתיחת פנים ויש מקרים שמספיק להעלים נימים כדי לשפר את מראה העור, כי במידה ולא כרוכה סכנה גבוהה, ניתוח אסתטי יכול לשפר את בטחון העצמי ואת המראה הויזואלי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל