צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

18:37

seperator

 

נימים הם מובילי הדם העדינים ביותר בגופנו. אנו יכולים לראות את הנימים בצבע אדום או כחול כשהם קרובים לפני העור ובמיוחד לאחר שהתפוצצו או התרחבו. התופעה הזו נראית בכל חלקי הגוף - ידיים, רגליים ופנים, כאשר בעוד אלו שבפנים מהווים בעיה אסתטית בלבד, אלו שברגליים מהווים גם סימפטומים למצבי חולי שונים ויכולים אפילו לגרום לכאבים ואף לדלקות.

 

התופעה של נימים ברגליים מצביעה על אי ספיקה ורידית או דליות ברגליים הנגרמים מזרימה של דם בלתי תקינה, שינויים הורמונאליים ועוד. 

 

כיצד מתבצעת העלמת נימים?

אומרים שהטיפול הכי טוב הוא מניעה.הימנעות מעמידה ממושכת, שמירה על פעילות ספורטיבית מתונה ותזונה נכונה יכולים למנוע זאת, כמו הקפדה של עמידה על עקב נמוך וחבישת גרב אלסטית. להעלמת נימים ישנן מספר שיטות וביניהן: הזרקה (סקלר ותרפיה), לייזר צבע וטיפולי אור. שיטת ההזרקה מחדירה אל הוריד הראשי ממנו יוצאים הנימים חומר שמכווץ אותם דפנה אל דפנה כשבסופו של דבר הם נספגים אל הגוף, הלייזר גורם להרס הנים או לדהייה שלו מבלי לפגוע בכלי דם אחרים סביבו משום הדיוק, וטיפולי האור המכונים גם פוטו ג'וביניישן - שיטה המשמשת גם להעלמת נימים בפנים כשהטיפול מתחלק לשניים: מריחת חומצת ALA והקרנת גל אור באורך מסוים שגורמים לאותה תוצאה כמו בטיפול הלייזר. 

 

מה ההתאוששות מהעלמת נימים?

מומלץ ללבוש גרב אלסטית לשבועיים ולהימנע מחשיפה לשמש. החזרה לתפקוד מלא היא יחסית מהירה, כאשר התופעה עלולה לחזור על עצמה לאחר מספר שנים, וקיימת תופעה של נימים קטנים יותר, אשר גם אותם ניתן לפתור בדרך הקודמת שבה השתמשנו. כמובן שאם נמשיך את הגורמים שגרמו להופעת הנימים תמשכנה התופעות, ויש להימנע מעישון, משקל עודף, עמידה ממושכת על הרגליים ועוד. מדובר בניתוח פלסטי פשוט בעל תוצאות מיידיות

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל