צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

06/11/2011

|

09:57

seperator

 

עבור כל אחד ואחת מאיתנו ישנה חשיבות עליונה לשמר מראה חיצוני אסתטי ומרשים. לעיתים מאפיינים כגון גיל, גנטיקה ואורח חיים מציבים בפנינו את הקשיים אשר הופכים את מראה גופינו לפחות אטרקטיבי. נימים בולטים באזור הרגליים הינה תופעה לא נעימה אשר ממנה סובלים נשים וגברים בכל הגילאים.

 

כתוצאה מכך הרגליים נראות מבוגרות יותר והדבר מקשה על חשיפה של אזור זה בחוף הים.

 

משמעות נימי דם ברגליים

נימי הדם המופיעים ברגליים הינם נימים בולטים אשר מאופיינים בדרך כלל בצבעים כגון: כחול או אדום. נימים אלה אינם משבשים את התפקוד של מערכת הדם גורמים לאי נעימות בזמן החשיפה של האזור. ניתן לטפל בנימים בולטים ברגליים בקליניקות רפואיות וקופות חולים אזוריים.

 

הטיפול בנימים בולטים ברגליים 

כיום, בזכות השיפור הטכנולוגי בתחום הרפואה והקוסמטיקה האסטתית קיימים כיום מגוון טיפולים מקצועיים ואפקטיביים אשר נלחמים עם התופעה של נימים בולטים. באמצעות תהליך שנקרא סקלרותרפיה, מוחדרת לאזור הרגליים של המטופל תמיסה ייחודית באמצעות מחט עדינה ישירות לתוך כלי הדם. תפקידה העיקרי של התמיסה הוא לגרות את דפנות של כלי הדם, לגרום להם להיתנפח ולהידבק יחד. במשך תקופת זמן של כמה שבועות, כלל כלי הדם הבולטים הופכים לרקמה של צלקת בלתי נראית לעין. הטיפול הינו טיפול קצר ולא גורם לכאב. מדובר בטיפול קל, נוח ואפקטיבי אשר הופך את הרגליים שלכם לחלקות ונעימות למראה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל