צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הטיפול בשיניים החל לקבל תשומת לב רצינית לפני כשלושים שנה וככל שרמת החיים עלתה, כך אנשים החלו לייחס חשיבות גבוהה יותר למראה השיניים

מערכת ביוטיק

|

28/02/2013

|

18:24

seperator

 

הטיפול בשיניים החל לקבל תשומת לב רצינית לפני כשלושים שנה וככל שרמת החיים עלתה, כך אנשים החלו לייחס חשיבות גבוהה יותר למראה השיניים. לחיוך שלנו יש השפעה ממשית על ההתקדמות שלנו וההצלחה שלנו בחיים ולכן בשנים האחרונות, אנשים רבים פונים לטיפולי הלבנה לשיניים כדי להסיר את הכתמים בשיניים. במאמר זה נסביר על הגורמים, היתרונות והשיטות השונות להלבנת השיניים.

pic

אסתטיקה והצלחה

אמנם אסור להסתמך על מראית העין והאופי הפנימי הוא זה שחשוב, אבל רובנו מגיבים למראה החיצוני של אדם בפעם הראשונה שאנו נפגשים ולכן יש חשיבות בהסבר שיקום הפה מהו. חזות יפה ומטופחת מקושרת אצלנו באופן בלתי מודע להצלחה, אושר ולעיתים גם לכסף. החיוך שלנו הוא הדבר הראשון שאנשים רואים ומלבד הסיבות הרפואיות לטיפול בשיניים יש לכך גם השפעה אסתטית משמעותית.

pic

אפשרויות בהלבנת שיניים

בתחום רפואת השיניים קיימים שיטות שונות להלבנת השיניים וחשוב ללמוד על כולן להשוות ביניהן ורק אז לבחור כיצד להיראות צעיר יותר. האפשרות הפשוטה ביותר היא להשתמש במדבקות מיוחדות לשיניים או משחות, שמסירות את הכתמים ומעניקות מראה לבן ונקי. עם זאת, שיטה זאת דורשת טיפול קבוע ומתמיד ולא תמיד הטיפול יעיל והיא לא מתאימה לכולם. שיטה נוספת היא שימוש בסד וטיפול זה מתבצע במרפאת השיניים ולוקח לעיתים מספר שבועות עד קבלת תוצאות.  

 

טיפול בשיניים באמצעות לייזר

השיטה החדשנית ביותר להלבנת צבע השיניים היא הלבנה באמצעות טכנולוגיית הלייזר. שיטה זאת מהירה, התוצאה יעילה ואין צורך בחזרה על מספר רב של טיפולים. הלבנת שיניים בלייזר מתבצעת באמצעות קרן לייזר שמחממת חומר מיוחד שאחר כך מורחים על השיניים. השימוש בלייזר יקר ועלות הטיפול כרוכה בהוצאה של אלפי שקלים אך שיטה זאת מציעה תוצאת צביעה אחידה ואיכותית.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל