צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

07:09

seperator

 

יישור בעזרת תומכים חיצוניים ממתכת- התומכים משמשים כ"גשר" או טבעות המודבקים לשיניים בצד החיצוני שלהן, ביניהן ישנו חוט העשוי גומייה או לחילופין מתכת. זוהי השיטה הפופולארית והמקובלת ביותר בשוק יישור השיניים אצל המתבגרים בגילאי 12-13. 

תומכים מסוג זה הם הזולים ביותר בשוק כמו גם התחזוקה המתבצעת אחת לחודש על ידי הרופא השיניים המוודא כי הכול מתקדם באופן תקין לחלוטין. טווח המחירים נע בין 6,000 שקלים עד ל-10,000 שקלים.

 

יישור בעזרת תומכים חיצוניים מחרסינה

מדובר בחומר יקר יותר ממתכת מה שעלול להעלות את המחירים. גם כאן התומכים הללו מודבקים על השיניים בצידן החיצוני וביניהם קיים חוט העשוי גומייה או לחילופין מתכת. צבעה של החרסינה מטשטש ומשתלב יפה בצבען של השיניים כך שכל ההתקן אינו בולט כל כך והוא בעצם מוסתר על בסיס צבען של השיניים. הטיפול מתייקר במעט אומנם אך משתלם יותר מבחינת איכות התוצאה הסופית המתקבלת. טווח המחירים הינו בין 8,000 שקל ויכול להגיע ל-12,000 שקל. 

 

יישור בעזרת תומכים פנימיים

הפעם התומכים מודבקים לשיניים בצד הפנימי שלהן, מה שמהווה תועלת של אסתטיקה ויופי, כלומר לא ניתן לראות כלל את ההתקן. בניית התקן מסוג זה על השיניים מצריך מיומנות רבה וניסיון ארוך שנים בכדי להגיע לאזור שרמת הנגישות אליו נמוכה יחסית. השיטה הזו מומלצת בעיקר לאלו שבראש סדר העדיפויות שלהם עומד עיקרון האסתטיקה ופחות מסתכלים על המחיר. הטיפול הזה כולל בתוכו את הליווי של הרופא שיניים, הייצור וההתאמה האישית של ההתקן וביקורות המתבצעות אחת ל-5 שבועות. טווח המחירים הוא בין 18,000 שקל ל- 25,000 שקל. 

 

יישור שיניים בעזרת השיטה השקופה

מדובר בפלטה שקופה או לחילופין קשתית שקופה הבאות בכל מיני גדלים שונים, אשר אפשר להרכיב אותן באופן קבוע בפה ולהוריד אותן רק בכדי לצחצח שיניים. כמובן שהשיטה הזו היא המועדפת ביותר, אך היא היקרה ביותר מבין כל הארבעה. למרות המחיר, מומלץ מאוד לבחור בשיטה הזו כי המטופל מקבל את התוצאה הטובה ביותר עם רמת אסתטיקה גבוהה במיוחד. כמו כן, הוא זוכה ליחס אישי (ביקורת אחת לשבועיים) וייצור של הקשתית במעבדה בחו"ל בהתאמה מושלמת למידות הפה והלסת שלו. טווח המחירים נע בין 9,000 שקל ל- 15,000 שקל, בדומה לניתוח פלסטי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל