צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
גם אצל נשים ישנו דיון בנושא הגודל – גודל ומידת החזה. חזה גדול מעורר תגובה והשראה, גם אם בדרך שאינה מודעת, לגבי מידת הנשיות. גם גברים יכולים להתחבט בשאילתא – האם כדאי להגדיל חזה

מערכת ביוטיק

|

27/02/2013

|

13:55

seperator

 

גם אצל נשים ישנו דיון בנושא הגודל – גודל ומידת החזה. חזה גדול מעורר תגובה והשראה, גם אם בדרך שאינה מודעת, לגבי מידת הנשיות. גם גברים יכולים להתחבט בשאילתא – האם כדאי להגדיל חזה – רק כדי לרוץ בים עם "חזה מנופח" גאווה על שריר או עיצוב גוף מסותת ומופלא. לפיכך, תחום הניתוחים פלסטיים בחזה מפותח ומציע פתרונות שונים – אף אם אינם באמצעות ניתוח כלל – כמו הגדלת חזה בזריקה. היום הופעתה של צעירה או מבוגרת בפתח קליניקה להגדלת חזה נפוצה, לכן רופא מנתח יבדוק השלכות שונות של הנושא.

נשים שיש להם שדיים קטנים ובלתי מפותחים א שהפרופורציה של השד אל הגוף אינה מספקת

נשים שיש להם שדיים קטנים ובלתי מפותחים א שהפרופורציה של השד אל הגוף אינה מספקת

רמת הצלחה גבוהה יחסית

ביחס לסיכונים הנלווים האפשריים לניתוח חזה, ישנו מספר גדול של אפשרויות לניתוח חזה בדרכים שונות – ובכך למצוא את הפיתרון האידיאלי וברמת מקצועיות גבוהה. ישנם לא מעט מיתוסים על ניתוחי חזה ועל תוצאות ניתוחים כאלו, אולם ככל שהטכנולוגיה מתקדמת נמצאים פתרונות רפואיים לכל צורך, צורה וסגנון תוצאה רצויה. נותר לבדוק האם הגודל הרצוי לא יפגע ביציבה או שיפתח בעיה בריאותית אחרת.

תפקידו של הרופא למלא את הפנטזיה להגדלת החזה

תפקידו של הרופא למלא את הפנטזיה להגדלת החזה

לאילו נשים יתאים לעשות ניתוח חזה?

נשים שיש להם שדיים קטנים ובלתי מפותחים א שהפרופורציה של השד אל הגוף אינה מספקת. ישנן נשים שישאפו להגדיל בחזרה אל נפח השד כפי שהיה מקודם, לפני ההרזיה או ההנקה, וישנן נשים שחוות את השוני שבין שני השדיים.

 

בחירת גודל החזה האידיאלי

האישה יכולה לבחור את גודל החזה שיהיה לה רצוי, אולם לרופא המנתח עדיין יש את המילה האחרונה בתחום ההמלצה – האם להגיע לגדלים אלו ביחס לגוף – האם זה רצוי או לא הן מבחינה אסתטית ובעיקר רפואית. יחד עם זאת שתפקידו של הרופא למלא את הפנטזיה להגדלת החזה, עדיין יש לו המקום להביע דיעה ביחס לנושא ולהציע את הדרך הטובה לדעתו כדי לממש זאת. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל