צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
מחזוריות הצמיחה של השיער נמשך בזמן של שלוש שנים ובסיום כל מחזור יש תקופת הפוגה שהשערות נושרות ואחרות צומחות במקומן. במצב הנורמאלי השיער אצל כל אדם נמצא ברובו במצב צמיחה ורק עשרה אחוזים מהשיער נושר ומתחדש

מערכת ביוטיק

|

21/02/2013

|

16:32

seperator

 

מחזוריות הצמיחה של השיער נמשך בזמן של שלוש שנים ובסיום כל מחזור יש תקופת הפוגה שהשערות נושרות ואחרות צומחות במקומן. במצב הנורמאלי השיער אצל כל אדם נמצא ברובו במצב צמיחה ורק עשרה אחוזים מהשיער נושר ומתחדש. לעומת זאת, נשים שעברו הריון מדווחות על נשירת שיער בתדירות שגבוהה מהמקובל והסיבות לכך קשורות לעיתים בשימוש בחומרים שונים לשיער אך לרב נעוצות בשינויים ההורמונליים שההריון יוצר בגוף האישה. 

pic

שינויים הורמונליים 

כתוצאה מההריון, גוף האישה חווה טראומה מסוימת שמשפיעה על התנהגות ההורמונים בגוף וכתוצאה על המחזוריות של צמיחה והשרת השיער. תופעה זאת שכיחה למדי וחולפת לאחר תקופת זמן של חצי שנה עד שנה. לפי הפיזיולוגיה של נשירת שיער, לידה משנה את התנהגות ההורמונים בגוף האישה ומעודדת נשירה גבוהה יותר של שיער מהמקובל, אך לעיתים יש סיבות נוספות שיכולות להשפיע על רמת הנשירה.

pic

תזונה כפתרון לנשירה

סיבה נוספת שמשפיעה על מחזוריות השיער, היא התזונה שלנו ואכילה נכונה תוך הקפדה על צריכת הויטמינים השונים יכולה להשפיע משמעותית על קצב הנשירה. חידושים בטיפולי נשירת שיער מתייחסים להקפדה על התזונה שכוללת את כל המינרלים והויטמינים שהגוף זקוק לו כדי להתקיים. בנייה של תפריט מאוזן הכולל איזון בין חלבונים, קטניות, פחמימות, פירות וירקות, יעזור משמעותית בשמירה על הבריאות ועל חיוניות השיער.  

 

טיפולים נוספים

במידה ואתם מקפידים על תזונה בריאה ויש עדיין קושי בהפחתת נשירת השיערות, ניתן לעזור במניעת השירה על ידי המנעות משימוש בחומרים שמזיקים לשיער והקפדה על טיפול נכון שישמור על חוזק השיערה. טיפול קפדני בשיער, שימוש זהיר בניגובו לאחר חפיפית הראש, הברשה עדינה ושימוש בחומרים טבעיים בלבד יעזרו משמעותית בשמירה מנשירה. בנוסף, כל עוד השיערות עדינות וניתנות בקלות לשבירה, עדיף להמנע מלמתוח את שיערות הראש כשאוספים אותן ולדחות את  צביעת השיער עד הפסקת הנשירה.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל