צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בעשורים האחרונים נכנס לתחום טיפולי השיניים מכשיר הלייזר, המציע יתרונות רבים עבור הרופא המטפל וגם עבור המטופל. הלייזר הופך להיות מכשיר בלתי נפרד מכל טיפול שיניים

מערכת ביוטיק

|

19/02/2013

|

13:41

seperator

 

בעשורים האחרונים נכנס לתחום טיפולי השיניים מכשיר הלייזר, המציע יתרונות רבים עבור הרופא המטפל וגם עבור המטופל. הלייזר הופך להיות מכשיר בלתי נפרד מכל טיפול שיניים, לרבות מטיפולי יישור שיניים למיניהם. יישור שיניים הוא ממילא הליך ארוך ומצריך פעמים רבות פעולות הכנה ומדידות וצילומים שונים כדי להבין מה הפעולות שיש לנקוט בהן לאורך תוכנית פעולה של שנים ליישור השיניים. כשמדובר על הליך יישור שיניים, במיוחד כשמדובר במבוגרים, נעזרים במכשיר שמקצר תהליכי שיקום פה והכנתו לקראת טיפול לזמן הארוך, ולמנוע את אותם הטיפולים המשלימים העלולים לצוץ בהמשך. 

חיטוי חלל הפה נעשה באמצעות חומרי ניקוי שונים,

חיטוי חלל הפה נעשה באמצעות חומרי ניקוי שונים,

לחסוך כאבים ואי נעימויות

על מנת להגיע לתוצאות רצויות וממוקסמות בטיפול ליישור שיניים, יש להיעזר בדרכים שונות; הרופאים תחילה מייצרים לפני כל טיפול סביבה נקייה לעבודה בחלל הפה, לפיכך יש לדאוג שהפה עבר טיפול של שיננית – ניקוי שיניים ומשיחתן בשכבה מצפה ומחזקת, טיפולים בסתימות ובחורים ועוד. כאן נכנס לתמונה הלייזר, אשר נועד להחליף את המקדחה – וגם את מזרק ההרדמה.

על מנת להגיע לתוצאות רצויות וממוקסמות בטיפול ליישור שיניים, יש להיעזר בדרכים שונות

על מנת להגיע לתוצאות רצויות וממוקסמות בטיפול ליישור שיניים, יש להיעזר בדרכים שונות

טיפול בדלקות חניכיים 

חיטוי חלל הפה נעשה באמצעות חומרי ניקוי שונים, וכאשר עולה הצורך לנקות את כיסי החיידקים בצידי השן ובחניכיים, משתמשים בלייזר, כדי לאדות ולייבש את התאים החיים של החיידקים ולמנוע מהם להתרבות הלאה. יש למכשיר הלייזר יתרון גדול במיוחד, גם במקומות בהם הכיסים של החיידקים עמוקים מאוד. 

 

טיפול יישור שיניים ויתרונותיו באמצעות לייזר

הטיפול ליישור שיניים פותר בבת אחת לא רק את עניין היישור הנדרש, אלא גם דואג לניקוי אבנית, כתמי קפה או הלבנת שיניים וטיפול בשיניים שחורות, סתימות ופגעים נוספים שצריך לטפל בהם "רגע לפני" שמטפלים באסתטיקה רפואית של חלל הפה, וזאת ללא ניתוח כל שהוא – ואפילו בתקופת זמן קצרה ביותר.  

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל