צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
באופן טבעי ככל שהשנים עוברות העור מאבד מהחיוניות והרעננות שאפיינה אותו בתקופת הנעורים וכאשר טיפול הפנים והשימוש בקרמים מפסיקים לעבוד, יש שבוחרים לנסות ניתוח פלסטי כדי להשיב את העור למצבו הקודם

מערכת ביוטיק

|

14/02/2013

|

16:16

seperator

 

 

באופן טבעי ככל שהשנים עוברות העור מאבד מהחיוניות והרעננות שאפיינה אותו בתקופת הנעורים וכאשר טיפול הפנים והשימוש בקרמים מפסיקים לעבוד, יש שבוחרים לנסות ניתוח פלסטי כדי להשיב את העור למצבו הקודם. הניתוח פופולארי במיוחד בין גילאי ארבעים לשישים, מקובל אצל נשים וגברים כאחד והתוצאות הטובות ביותר מתקבלות אצל אנשים עם עור שיש בו גמישות. 

 

מטרת הניתוח

כל שנה שחולפת משאירה אחריה עקבות שבאות לידי ביטוי בחיוניות הפנים והעור הסובב את העיניים. הבחירה בניתוח פנים אינה צריכה להיות החלטה פזיזה ויש לנסות שימוש בקרמים, טיפולים טבעיים, שמירה על תזונה ופעילות גופנית לפני שניגשים לינתוח כירורגי. עם זאת, במידה והטיפולים האלטרנטיבים לא הביאו לשינוי משמעותי, ניתוח מתיחת פנים להשבת הנעורים, יחזיר לעור את המראה המתוח והחלק שבעבר היה שייך לתקופת הנעורים בלבד. 

טכניקת הניתוח משתנה בהתאם לקביעת הרופא המנתח שבוחן את המטופל ומתאים לו את הטיפול המתאים לסוג העור ומצבו האלסטי

טכניקת הניתוח משתנה בהתאם לקביעת הרופא המנתח שבוחן את המטופל ומתאים לו את הטיפול המתאים לסוג העור ומצבו האלסטי

הליך הניתוח

טכניקת הניתוח משתנה בהתאם לקביעת הרופא המנתח שבוחן את המטופל ומתאים לו את הטיפול המתאים לסוג העור ומצבו האלסטי, מבנה הפנים וגודל הטיפול שנדרש. קיימות מספר שיטות למתיחת פנים אך הטכניקה הנפוצה ביותר עושה שימוש בחיתוך מעל קו שיער הראש, באזור של הרקות בהמכיות לאזור תנוכי האוזניים ולעורף. בהמשך הרופא מפריד את העור משכבה של השרירים ובמקרים מסוימים יש הפרדה גם של השכבה של השרירים.  

ההליך הניתוחי נמשך בין שעתיים עד ארבע שעות וניתן לבצעו בעזרת הרדמה מלאה למטופל או הרדמה מקומית

ההליך הניתוחי נמשך בין שעתיים עד ארבע שעות וניתן לבצעו בעזרת הרדמה מלאה למטופל או הרדמה מקומית

זמני הניתוח וההחלמה

ההליך הניתוחי נמשך בין שעתיים עד ארבע שעות וניתן לבצעו בעזרת הרדמה מלאה למטופל או הרדמה מקומית, בהתאם לטכניקת הניתוח שמתאימה למטופל. סיום הניתוח כולל לרוב הסרת עור שנשאר עודף, קיצור שכבת השרירים והסרת רקמות מיותרות של שומן. החלמת עור הפנים לוקחת זמן ולעיתים יש צורך בניתוחים פלסטים משלימים להרמת עפעפיים או המצח והגבות. כמו כן, צלקת הניתוח פלסטי מוסתרת בעורף הראש ולאחר הניתוח, פניו של המטופל חבושים ליומיים. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל