צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
הדעה הרווחת היא שבוטוקס נוצר לטיפול במקטים, אך למעשה תפקידו המקורי היה לטפל במקרים של עיוותים בשריר העין ובפנים (טיקים) ובעקבות גילוי של שיפור בעור הפנים השימוש בחומר הפך לפופולארי

מערכת ביוטיק

|

14/02/2013

|

11:16

seperator

 

הדעה הרווחת היא שבוטוקס נוצר לטיפול בקמטים, אך למעשה תפקידו המקורי היה לטפל במקרים של עיוותים בשריר העין ובפנים (טיקים) ובעקבות גילוי של שיפור בעור הפנים השימוש בחומר הפך לפופולארי בקרב מנתחים פלסטיים. בעקבות השינויים הטכנולוגיים והעיסוק התרבותי בטיפוח עצמי, אנשים רבים שמרגישים צורך בשיפור חיוניות העור, פונים למומחי פלסטיקה ומשלמים עבור טיפול בחומרי מילוי לטשטוש והחלק הקמטים. 

טיפולי הבוטוקוס מתבצעים באזורים שונים בפנים ומעניקים חידוש לעור בהליך פשוט שאינו כרוך כמעט בכאבים

טיפולי הבוטוקוס מתבצעים באזורים שונים בפנים ומעניקים חידוש לעור בהליך פשוט שאינו כרוך כמעט בכאבים

מה זה בוטוקוס?

חומר הבוטוקוס שבמקור שימש למטרות רפואיות של טיפול בבעיות בשרירים של העין, מחדש את העור, מחליק את הקמטים ומעניק לעור המטופל מראה אסתטי וחיוני. הרפואה המודרנית משתמשת בחומר כיותר מעשרים שנה לטיפול בבעיות שרירים ורופאי האסתטיקה הרפואית משתמשים בזה בחמש העשרה השנים האחרונות לטיפולי יופי והסתרת קמטים. הייחודיות של החומר הרפואי הוא שהוא משמש תחליף יעיל למתיחת פנים כנגד סימני הגיל, מבלי לפגוע בחיוך ובמראה העיניים. 

לאחר הזרקת החומר לכיסוי הקמטים ניתן יהיה לראות שינוי מהיר תוך שלושה עד ארבעה ימים

לאחר הזרקת החומר לכיסוי הקמטים ניתן יהיה לראות שינוי מהיר תוך שלושה עד ארבעה ימים

מה זמן ההשפעה?

טיפולי הבוטוקוס מתבצעים באזורים שונים בפנים ומעניקים חידוש לעור בהליך פשוט שאינו כרוך כמעט בכאבים. החסרון של הבוטוקוס הוא שטיפול אחד אינו מספיק ולאחר שלושה עד שישה חודשים, יש להגיע לחידוש כי השפעת החומר מתפוגגת. ניתן לחדש את החומר רק לאחר מינימום זמן של שלושה חודשים כי לא לגרום נזק לעור הפנים והתייעצות עם מומחה לפלסטיקה וכירורגיה מומלצת כדי להתאים את הטיפול באופן אישי. 

 

כמה זמן עד שרואים שינוי?

לאחר הזרקת החומר לכיסוי הקמטים ניתן יהיה לראות שינוי מהיר תוך שלושה עד ארבעה ימים. טיפול הבוטוקס אינו חד פעמי ולאחר שלושה חודשים שריר העור יהפוך לרפוי ויהיה צורך בטיפול נוסף לחידוש העור. איך לשפר את מראה הפנים והצוואר? לאחר זמן מה עור הפנים משנה את תגובתו לחומר כתוצאה מהיחלשות השריר והשפעת הזריקה מתארכת.  בחירת הטיפול מתבצעת בהתייעצות עם מומחה בתחום ובהתאם לצרכים והמגבלות של כל מטופל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל