צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

27/08/2012

|

12:39

seperator

מגיע השלב לקראת אמצע שנות ה30 שמתחילים להופיע קמטים על פני בני האדם. לקמטים יש שלל סיבות שבראש ובראשונה הסיבה העיקרית היא מתיחת עור הפנים לאורך זמן וחשיפה מרובה לשמש. אין אחד שלא רוצה עור פנים חלק ומתוח ללא קמטים והשנים האחרונות אכן מאפשרות להנות מכזה עור פנים בעזרת שלל טיפולים חדשניים. קמטים גורמים לנו להיראות עייפים מבוגרים מגילנו ועצובים, על כן טיפול בקמטים יכול לשפר את החיים בצורה משמעותית.

מטרת הטיפול בקמטים המופיעה על עור הפנים היא לשוות מראה פנים צעיר ורענן

מטרת הטיפול בקמטים המופיעה על עור הפנים היא לשוות מראה פנים צעיר ורענן


מהי מטרת הטיפול ?

מטרת הטיפול בקמטים המופיעה על עור הפנים היא לשוות מראה פנים צעיר ורענן. קמטים נגרמים כתוצאה משינווי גיל ומחסור בקלוגן. כיום יש שיטות רבות המשלימות את החוסר בקלוגן בפנים. הקמטים נוצרים כתוצאה מהתכווצות שרירי הפנים, שרירי ההבעה. עם השנים העור הופך להיות יותר ויותר רפוי וגמיש ואינו חוזר לעצמו, בשלב זה מתחילים להראות קמטים על הפנים.
כיום רפואה קוסמטית מעמידה לרשותנו שלל רב של טיפולים ואמצעים על מנת לטפל בתופעה

כיום רפואה קוסמטית מעמידה לרשותנו שלל רב של טיפולים ואמצעים על מנת לטפל בתופעה


כיצד אפשר להחליק או לטשטש את הקמטים ?

כיום רפואה קוסמטית מעמידה לרשותנו שלל רב של טיפולים ואמצעים על מנת לטפל בתופעה. שני סוגי החומרים העיקריים הם חומרים המשקים את פעולת השרירים וחומרים למילוי עור הקמטים. חומרים משתקי הם חומרים כדוגמת הבוטוקס, חומר זה משתק בצורה מבוקרת וזמניתאת שרירי ההבעה ומונע את פעולתם, בכך למעשה הוא מקטין את קמטי ההבעה. השיטה השניה היא מילוי חריצי הקמטים. חומרי מילוי קמטים הם חומרים הממלאים את החריצים שנוצרים על ידי קמטי הבעה, קמטי לחיים, קמטים בזווית הפה קמטים באף ועוד. כיום יש שני סוגי חומרי מילוי, חומרים קבועיים וחומרים זמניים.

אצל מי לעבור את הטיפול ?
כיום יש עשרות מרפאות שמעבירות ועושות את הטיפולים השונים. חשוב מאוד לבחור מכון רפואי ידוע ומומלץ שמומחה בתחום הטיפול אותו רוצים לעבור. כיום יש אתרי אינטרנט שמאפשרים לבצע השוואת מחירים בין המרפאות השונות, באתרים אלו ניתן לראות המלצות אודות כל מרפאה, עלויות וסוגי טיפול.

גישה מניעתית
כדי להבטיח עור פנים חלק ולאורך זמן, חשוב להקפיד על אמצעים מניעתיים שונים שישמרו על עור הפנים שלנו.

הרגלים שליליים שונים דוגמת עישון או שיזוף ללא קרם הגנה, הם מבין הגורמים הבולטים ביותר בפגיעה בעור ובעידוד הופעת קמטים בגיל צעיר באופן יחסי.

כמו-כן, מומלץ לתרגל טכניקות הרפייה, שכן מחקרים רבים מצביעים על סטרס כגורם נוסף המוביל לנזקי עור בגיל צעיר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל