צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
השיניים שלנו הן אביזר אסתטי לכל דבר ועניין. חיוך יכול לגרום למשיכה ואהדה כלפי אדם מסויים, בעוד שיניים שבורות או לא בריאות עלולות להסב רתיעה או חרדה מאדם מסויים

מערכת ביוטיק

|

07/02/2013

|

10:25

seperator

 

השיניים שלנו הן אביזר אסתטי לכל דבר ועניין. חיוך יכול לגרום למשיכה ואהדה כלפי אדם מסויים, בעוד שיניים שבורות או לא בריאות עלולות להסב רתיעה או חרדה מאדם מסויים. בשל הרצון לחיוך מושלם, והידיעה כי החיוך שלנו הוא מפתח חשוב בדרך להכרות הרומנטית, רבים מן הצעירים פונים לבדוק אפשרויות שונות לטיפולי שיניים  בדמות השלמת שיניים, השתלת שיניים, יישור שיניים ועוד.

 

השיניים שלנו הן אביזר אסתטי לכל דבר ועניין. חיוך יכול לגרום למשיכה ואהדה

השיניים שלנו הן אביזר אסתטי לכל דבר ועניין. חיוך יכול לגרום למשיכה ואהדה

מהי השלמת שיניים

 לעיתים קורה לנו שבמהלך הילדות ממשחקים שונים, שיניים נשברות או נסדקות. אופציה אחרת היא נשירת שיניים כתוצאה מטיפול שאינו נאות בהן או כתוצאה מריקבון או חוסר בסידן. במקרים אלו, למי שמפריע הפגם האסתטי הזה, יש מגוון פתרונות. אחד מהם הוא השלמת שיניים. במהלך טיפול השלמת שיניים, נעשה טיפול מורכב בפה באמצעות שתל או כתר כדי להשלים שיניים חסרות או חלשות. 

 

טיפול חייב להתבצע ע

טיפול חייב להתבצע ע"י רופא כירורגיית פה בלבד ואדם אשר יודע היטב את מלאכת הטיפול בפה ועיצוב השיניים

מה חשוב לדעת בהקשר לטיפול זה

 כמובן, שהטיפול חייב להתבצע ע"י רופא כירורגיית פה בלבד ואדם אשר יודע היטב את מלאכת הטיפול בפה ועיצוב השיניים. לעיתים השלמת שיניים נעשית גם באמצעות טיפולים אורתודנטים, אשר מטרתם לסגור רווחים שנוצרו בפה אם כתוצאה מנשירת שיני חלב אשר לא החליפו אותן שיניים קבועות ואם בשל רווחים איתם נולד הבן אדם. חשוב לדעת כי טיפול אסתטי  זה בשיניים, אינו יכול להתבצע בחלל פה מדולק או חולה. יש ראשית כל להקפיד על פה סטרילי ונקי לשם ביצוע הטיפול. בנוסף, אם רמת הסידן בגוף נמוכה וקיימת בריחת סידן, גם אז הטיפול לא יישא פרי שכן השיניים המושתלות לא יוכלו להיקלט כמו שצריך. 

 

טיפול בשלבים

 עוד דבר שרצוי שתדעו, כי טיפולי השלמת שיניים וסגירת רווחים, הם טיפולים שלוקחים זמן ונערכים בשלבים. הם אינם מתאימים למי שחסרות להם מספר שיניים מלידה בחלק התחתון או העליון של הפה. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל