צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
משחר הימים, נשים שאפו להבליט ולהאריך את ריסיהן עד כמה שניתן. לרוב, הדבר נעשה באמצעות איפור, או הדבקת ריסים מלאכותיים, אך כיום האופציות האסתטיות מציעות כמה חידושים מרתקים בתחום

מערכת ביוטיק

|

24/01/2013

|

13:34

seperator

משחר הימים, נשים שאפו להבליט ולהאריך את ריסיהן עד כמה שניתן. לרוב, הדבר נעשה באמצעות איפור, או הדבקת ריסים מלאכותיים, אך כיום האופציות האסתטיות מציעות כמה חידושים מרתקים בתחום.

נשים רבות אשר עוברות טיפולי כימותרפיה או נעשות חולות במחלות קטלניות, מוצאות עצמן מאבדות שיער בקצב מהיר

נשים רבות אשר עוברות טיפולי כימותרפיה או נעשות חולות במחלות קטלניות, מוצאות עצמן מאבדות שיער בקצב מהיר

 איפור ריסים באמצעות איפור קבוע

 נשים שאינן מעוניינות לעבור הליך כירוגי לשם הארכת ריסיהן, יכולות תמיד להיעזר באופציית האיפור הקבוע. בהליך זה, בדיוק כשם שלשפתיים מוענק צבע טבעי וגם לגבות, ניתן להעניק גם צבע שחור טבעי לריסים וליצור אפקט מלאכותי של הארכת הריסים ולחסוך את הצורך בשימוש במסקרה בכל יום מחדש.

 נשים שאינן מעוניינות לעבור הליך כירוגי לשם הארכת ריסיהן, יכולות תמיד להיעזר באופציית האיפור הקבוע.

נשים שאינן מעוניינות לעבור הליך כירוגי לשם הארכת ריסיהן, יכולות תמיד להיעזר באופציית האיפור הקבוע.

 ואם יש צורך בדבר האמיתי

 נשים רבות אשר עוברות טיפולי כימותרפיה או נעשות חולות במחלות קטלניות, מוצאות עצמן מאבדות שיער בקצב מהיר. שיער הראש יכול אולי להיות מוסתר באמצעות פאה, אך העלמות הריסים מורגשת בהחלט. לשם כך, קיימת אופציה של השתלת ריסים באמצעות שיער הקרקפת. מדובר בהליך ניתוחי לכל דבר אשר במהלכו נלקחות מספר קבוצות שיער קטנות מן הקרקפת ומושתלות לתוך העפעף. היות ומדובר שיער אמיתי וטבעי, השיער הזה עתיד לגדול ולכן יתכן, שהריסים הללו יצטרכו טיפול צמוד של תספורת וסידור משל עצמם. חשוב לדעת, כי לרוב טיפולים מעין אלו ניתנים חינם למטופלות סרטן. אך אם את חושקת בדבר רק מבחינה קוסמטית, יתכן שתצרכי לשלם לא מעט. 

 

מה לגבי האופציה של ניתוח בחו"ל

רבות מן הנשים סבורות, כי ביצוע ניתוח פלסטי  כלשהו בחו"ל יעלה הרבה פחות מאשר לבצעו בארץ. בחלק מן המקרים זה נכון, אך במקרה של השתלת ריסים, מדובר בהליך יקר מאוד בכל מדינה כמעט בה תרצו לבצעו. זאת בשל העובדה כי מדובר בהליך הדורש עדינות רבה, עלול לקחת זמן וגם החיתוך בקרקפת היא פעולה שנויה במחלוקת שלרוב חוששים לקחת עליה אחריות. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל