צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

15/02/2012

|

12:35

seperator

ריסים ארוכים ומתעגלים נחשבים לאחד מסממני היופי החיצוני של אישה. אותה שערה הצומחת בקצה העפעף נועדה, בימים קדומים, להגן על העין מפני חדירת גשם או לכלוך ואפילו חרקים שמעופפים בקרבת העין. זו הסיבה, שריסים סוגרים את העין באופן רפלקסיבי כאשר הם באים במגע עם חפצים אחרים. זמן צמיחתה של שערת ריס היא בין 7-8 שבועות, והיא יכולה להיות שונה בצבעה מגוון השיער. כאשר ניתן למצוא עדויות לא רק בסרטי קולנוע על כך שהריס הוא סמל למיניות אישה, רבות ממהרות להשקיע באסתטיקה רפואית מן הסוג הזה ולהאריך מעט באופן מלאכותי את אורך הריס.

היום הדבקת ריסים כבר הפכה לאופנתית בעקבות כוכבי ריאליטי שונים שהולכים עם ריסים מלאכותיים

היום הדבקת ריסים כבר הפכה לאופנתית בעקבות כוכבי ריאליטי שונים שהולכים עם ריסים מלאכותיים


הדבקת ריסים או השתלת ריסים?

היום הדבקת ריסים כבר הפכה לאופנתית בעקבות כוכבי ריאליטי שונים שהולכים עם ריסים מלאכותיים. מדובר על מראה שמוסיף לא רק לאורך השערה אלא גם לעוביה – ולמעשה מדגיש את קיומם. אם הדבקת ריסים היא דבר שמצריך טיפוח חוזר מדי תקופה, אז למה שלא לעשות השתלת ריסים?
והריסים המלאכותיים? גדלים בדיוק כמו שיער רגיל.

והריסים המלאכותיים? גדלים בדיוק כמו שיער רגיל.


טכנולוגיה חדשנית להשתלת ריסים

חברות המתמחות בהשתלת שיער לגברים הצמיחה מוצר חדש – אשר עלול לאיים לא רק על אותה הארכת ריסים מלאכותיים, אלא גם על שטח מוצרי הקוסמטיקה לעיניים כמו למשל המסקרה – אשר מעבה את שיטת ההדבקות. מדובר למעשה בשיטת ניתוח אשר הופך את כמות הריסים לסמיכה יותר. והריסים המלאכותיים? גדלים בדיוק כמו שיער רגיל.

שימוש גם למי סובל מפגם במבנה העין
אנשים אשר עברו כוויות שונות בעור הפנים או שיש להם פגם מולד באזור העין, גם הם ישתמשו בשיטה להארכת ריסים, על אף שכ- 80% מהניתוחים יבוצעו למטרות קוסמטיות. בעלות מראה מתולתל טבעי אמורות לשקול את ההארכה פעם נוספת, היות והריס עלול להסתלסל ממש כמו שיער רגיל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל