צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
השיניים הן איבר חי, הן עוברות שינויים לאורך זמן החיים שלהן, ועלולות להנזק כל עוד הן פעילות זמן רב מן היממה. השיניים שנמצאות בחלק הפה הרטוב שמקדם תהליכים כימיים ונפגשות עם יסודות כימיים שונים

מערכת ביוטיק

|

24/01/2013

|

13:15

seperator

 

השיניים הן איבר חי, הן עוברות שינויים לאורך זמן החיים שלהן, ועלולות להנזק כל עוד הן פעילות זמן רב מן היממה. השיניים שנמצאות בחלק הפה הרטוב שמקדם תהליכים כימיים ונפגשות עם יסודות כימיים שונים ורבים לאורך שעות היממה בנויות כמה שכבות ששומרות על בריאות השן מבפנים ועל יכולותיה הפונקציונאליות של השן בשירות האדם. האמייל עוטף את הכותרת של השן והוא אמור להיות החומר הקשיח ביותר בגופו של אדם, אולם גם הוא עלול להינמס במגע עם חומרים מסוימים. בין אם נמס או בין אם לאו, ניתן להלביש עליו ציפוי חרסינה להלבנת שיניים. 

 

מה היתרונות בציפוי חרסינה על השן?

הלבנת שיניים יכולה לשנות לכם את החיים, במיוחד למעשנים למיניהם או לבעלי שיניים רגישות. היא תסייע למי שיש לו גוון כהה במיוחד לשן כתוצאה מהנחת סתימות מתכתיות, כשפני השן סדוקים ופגומים או כששורשי השן מתים ומכהים את אזור החיבור עם החניכיים.האפקט הויזואלי של שן לאחר הדבקת ציפוי חרסינה יוצר מראה טבעי הדומה באיכותו לשן טבעית.

הלבנת שיניים יכולה לשנות לכם את החיים, במיוחד למעשנים למיניהם או לבעלי שיניים רגישות

הלבנת שיניים יכולה לשנות לכם את החיים, במיוחד למעשנים למיניהם או לבעלי שיניים רגישות

הלבנה שאינה נשחקת

ההלבנה אינה נשחקת בסוג כזה של טיפולי אסתטיקה רפואית, אלא הצבע הלבן המבוקש ישאר על גבי הציפוי לאורך זמן רב יותר מאשר על פני אמייל השן הטבעית. אותו ציפוי חרסינה גם נוח עם חיידקים – אלו שכבות שאינן צוברות פלאק – רובד חיידקי השן, אלא אפילו מונעות אותו.

שיטה הזו נחשבת לשיטה יקרה יחסית

שיטה הזו נחשבת לשיטה יקרה יחסית

מה החסרונות של העניין?

השיטה הזו נחשבת לשיטה יקרה יחסית, וגם החרסינה נחשבת לעדינה יותר ולשבירה. לפיכך, השיטה הזו לא תתאים למי שאוהב לפצח גרעינים או דברי פיצוחים נוקשים או למי שנוהג לעשן מקטרת או דומיה. פעולות אלו של נשיכה עלולות להגביר את הסיכוי לשבירת הציפוי ולשחוק את הציפוי. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל