צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
לא תמיד ההרזיה היא השלב הסופי בתהליך שבו משנים את המראה החיצוני למראה אסתטי יותר. אנשים שעשו תהליך ארוך של הרזיה וחיטוב הגוף עדיין מוצאים שאריות של עור מדולדל שאינו מהודק על הגוף ומהווה מקור לתנועה מגושמת

מערכת ביוטיק

|

24/01/2013

|

13:09

seperator

 

לא תמיד ההרזיה היא השלב הסופי בתהליך שבו משנים את המראה החיצוני למראה אסתטי יותר. אנשים שעשו תהליך ארוך של הרזיה וחיטוב הגוף עדיין מוצאים שאריות של עור מדולדל שאינו מהודק על הגוף ומהווה מקור לתנועה מגושמת, שפשפות וגם אי נוחות אסתטית. כשלוקחים בחשבון שהגוף לא הולך ונעשה צעיר יותר, ודרושה לו עזרה רפואית על מנת לשקם את עצמו או ניתוחים פלסטיים שונים כדי לעצב אותו לפי הרצון, ניתן לפנות לקליניקות לאסתטיקה רפואית, לפחות כדי לקבל שירותי ייעוץ והדמיה מידי רופא מומחה. 

 

מדוע העור מתדלדל?

עור רפוי – שהוא עור עודף כתוצאה משינויים דרסטיים במשקל, אינו מראה נדיר; מדובר על אנשים שעברו תהליך של הרזיה באמצעות כושר, תזונה או ניתוח ועדיין לא טיפלו בעור שעטף את ההיקפים שירדו. מדובר על מרכיבים בעור ששומרים עליו גמיש – כמו למשל קולגן או אלסטין, אולם אלו הידלדלו עם הגיל או שאינם מסוגלים לחזור למצב הטבעי הקודם שלהם עקב ההרחבה. 

עור רפוי – שהוא עור עודף כתוצאה משינויים דרסטיים במשקל, אינו מראה נדיר

עור רפוי – שהוא עור עודף כתוצאה משינויים דרסטיים במשקל, אינו מראה נדיר

הרמה ומתיחת זרועות זה ניתוח קלאסי

מי שמעוניין להפטר מהעור העודף כשהזרוע במצב תשעים מעלות מן הגוף , "טורסו" והעור בכיוון כוח המשיכה, או כשהוא מצוי על כל מקום אחר לאורך הזרוע  ומעוניינים להפטר ממנו, הרופא הכירורג יבצע חתך לאורך הזרוע במקום מוסתר ככל שניתן, ירים את העור וימתח אותו. לאחר תפירה, יקצץ את העודפים. 

לא תמיד ההרזיה היא השלב הסופי בתהליך שבו משנים את המראה החיצוני למראה אסתטי יותר.

לא תמיד ההרזיה היא השלב הסופי בתהליך שבו משנים את המראה החיצוני למראה אסתטי יותר.

לקבל זרועות מתוחות בשעה

את הרחקת העור העודף ניתן להרחיק במשך שעה. לאחר הניתוח עלולים להיות מורגשים כאבים קלים אולם אין צורך להשאר לאשפוז של לילה. חשוב להקפיד לא לבצע פעולות מאומצות בזרועות – להמנע מפעילות גופנית לאורך שבועיים ולחזור לפעילות בהדרגה ובזהירות. במידה ונוצרות צלקות  - גם בהן ניתן לטפל באמצעות ניתוחים פלסטיים בהמשך. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל