צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

22/07/2012

|

17:48

seperator

כולם רוצים להראות צעירים ויפים כמו בשנים עברו אך כולנו יודעים שהזמן והטבע עושה את שלו. עם הזמן העור בגוף הופך להיות דליל יותר ומקומט בשל פגעי מזג האוויר ובשל מתיחת השרירים הבלתי פוסקת שקוראת בגלל פעילות יומיומית או בגלל שינויים רבים במשקל הגוף. השינויים הללו גורמים לשינוי באלסטיות של העור שכתוצאה מכך הופך להיות מדולל ורפוי. אחד האזורים המועדים לפורענות הינו אזור הזרועות. עודפי עור שנתלים מהחלק העליון של הזרועות יכולים להביך ולהותיר תחושה לא נעימה.

ניתוח הרמת זרועות הינו אחד מהניתוחים הנכנסים תחת הכותרת ניתוחים פוסט בריאטרים

ניתוח הרמת זרועות הינו אחד מהניתוחים הנכנסים תחת הכותרת ניתוחים פוסט בריאטרים


ניתוח מתיחת זרועות

ניתוח למתיחת זרועות המכונה גם הרמת זרועות מיועד לטפל בבעיה זו של זרועות רפויות. החלק שמרימים בניתוח הוא חלק העור שעוטף את החלק העליון שבזרועות בין המרפק לבית שחי. לרוב עיצוב העור מתבצע באמצעות חתך לאורך חלקה הפנימי של הזרוע, הסרת העור המיותר והתמדת העור שנותר. כל זאת נעשה באמצעות ניתוח פלסטי פשוט יחסית.
סילוק עור בשיטת ניתוח זו פותר את הבעיה המקורית

סילוק עור בשיטת ניתוח זו פותר את הבעיה המקורית


ניתוחים פוסט בריאטרים

ניתוח הרמת זרועות הינו אחד מהניתוחים הנכנסים תחת הכותרת ניתוחים פוסט בריאטרים. גם ניתוח למתיחת בטן, ירכיים, הם ניתוחים כאלה. בסוג כזה של ניתוחים מורחקים עודפי עור גדולים מהגוף, הפוגעים בדברים ובנשים מבחינה אסטטית ותפקודית. השם ניתן לניתוחים אלו מכיוון שניתוחים בריאטרים הם ניתוחים הנועדו לטפל בעודפי שומן, כתוצאה מניתוחים אלו נותרים עודפי עור רבים על הגוף שבהם צריך לטפל. כל אחד מהניתוחיפ הללו יכול להתבצע בנפרד, אך שקיימים מספר מקומות עם עודפי עור ניתן לבצע טיפול כוללני הכולל מספר ניתוחים יחדיו.

מה משמעות הניתוח ?
סילוק עור בשיטת ניתוח זו פותר את הבעיה המקורית אך יש לקחת בחשבון את הפן האסטי כיוון שלעיתים בעקבות ניתוחים כאלו נותרת צלקת על האזור המנותח. הניתוחים הללו מומלצים למי שסובלים מעודפי עור גדולים ומשמעותיים ולא בשביל תיקון קוסמטי קטן, במקרה של עודף שומן משמעותי, הצלקת היא מחיר נמוך לעומת עודף העור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל