צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/11/2011

|

05:44

seperator

שיער דליל הוא תופעה מוכרת ונפוצה כתוצאה מפעילות הורמונאלית מסוימת, תזונה, ובעיקר מתח מצטבר. מעבר לתופעות של שיער דליל, לעתים הקרחות הופכות לקבועות, עד לרמה של חוסר אחידות וגם שינוי במראה הכללי. לא כולם מסוגלים או מעוניינים להשלים עם אותו השינוי, בפרט שישנן טכנולוגיות בימינו כדי להתמודד עם התופעה ואפילו כשתופסים אותה בזמן, אפילו לא להותיר עקבות או רמזים שהתחולל שינוי מסוים, ולכן רצוי להפגין ערנות כבר בשלב הראשוני של התופעה ולברר אודות העניין כבר אז, באמצעות טיפולי אסתטיקה, קוסמטיקה, פרמצבטיקה ושאר אמצעים.

איך לעשות את זה באופן טבעי?
מי שניסה כל תרופה נגד התקרחות ועדיין נותר באותו המצב, כנראה שלא טיפל בשרשי הבעיה - תרתי משמע. המפלט הראשון שחושבים עליו הוא בדרך כלל פאה, כדי שלא לעשות פעולה בלתי הפיכה וכדי שהיה האפשרות לגוון בתסרוקת או לפחות באורכים. הפתרון הזה הוא זמני ועלול לייצר גם תופעות שונות כמו למשל חשמל סטטי.

תכשירי הסוואה קוסמטיים
כדי להתעסק בעניין כמה שפחות, אפשר לפנות למכונים רפואיים שעוסקים בהשתלת שיער. התכשירים הקוסמטיים המתלווים לתהליך ומיועדים להסוות את העובדה כי השיער אכן נושר נצמדים לשורש השערה ומתמזגים עמה באופן מושלם, באמצעות החשמל הסטטי שבאזור. התכשירים הללו מוסרים בחפיפה וכך גם הקרקפת "נושמת" , אולם עדיין ניתן לישון איתם מבלי שיאבדו מיעילותם.

השתלת שיער - הליך משתלם יותר מהשקעה בתכשירים
תכשירי קוסמטיקה עלולים להיות יקרים למדי במידה ומשתמשים בהם באופן שוטף. השתלה לעומת זאת היא הוצאה חד פעמית, שעשויה להבטיח תוצאות מקסימאליות, תוך שליטה על מבנה התספורת והשיער. לאורך זמן, הפיתרון הזה עשוי להיות טוב גם לעוסקים בספורט משום הזיעה שמצטברת על עור הקרקפת ועלולה לפגום בפעולת התכשיר הקוסמטי

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל