צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בין 30%-40% סובלות מעור מצולק בדליות ובורידים בולטים. ישנם לא מעט מיתוסים בנושא או "סיפורי סבתא" לא מבוססים שמנסים להסביר את הגורם לתופעה – כביכול עמידה ממושכת או מאמץ רב ברגליים

מערכת ביוטיק

|

09/01/2013

|

17:44

seperator

 

בין 30%-40% סובלות מעור מצולק בדליות ובורידים בולטים. ישנם לא מעט מיתוסים בנושא או "סיפורי סבתא" לא מבוססים שמנסים להסביר את הגורם לתופעה – כביכול עמידה ממושכת או מאמץ רב ברגליים – אולם התשובה היא שישנו קשר גנטי רב לממדי התופעה, ולא רק זאת – ישנו קשר גם בין מחלות מסוימות ובין הורידים הללו, שמסמנים כי יש קושי לדם הורידי להגיע בחזרה אל הלב, כנראה משום שנוצרו קרישי דם במקום או שהמסתמים של הוריד מונעים מאותה כמות דם שהספיקה בינתיים להתחמצן ולשנות את צבעה מאדום לסגול ולכחול, או נימי דם אדומים.

ניתן להיפטר מבעיית הורידים ברגלים בקלות יחסית באמצעות שיטות פשוטות

ניתן להיפטר מבעיית הורידים ברגלים בקלות יחסית באמצעות שיטות פשוטות

יש טיפולים לורידים ברגליים

למרות שנראה כי ורידים ברגליים הם ה"תחנה האחרונה" ולא ניתן לטפל באותן צלקות, עדיין ישנם טיפולים רבים שמשלבים טכנולוגיה מתקדמת להעלמת ורידים. הטיפולים הללו כוללים אפשרות לטפל באמצעות גלי רדיו או גלי אור – מכשיר הלייזר, אולטראסאונד וגם באמצעות הזרקת חומר מסוים אל תוך הוריד שממיס את הקריש ואת החסימה שנצטברה שם. 

כ30 אחוז מהנשים סובלות מורידים בולטים ברגלים

כ30 אחוז מהנשים סובלות מורידים בולטים ברגלים

איך מטפלים עם גלי רדיו בורידים בולטים?

גלי הרדיו מאפשרים לפתור את עניין העלמת הורידים באמצעות מכשיר זעיר אותו מחדירים מתחת לחיתוך בעור. המטופל הרדום אינו אמור להרגיש את הטיפול הזה, כשרופא לכלי דם יחדיר קטטר אל האזור המטופל. מפעילים את גלי הרדיו שמזיזים ומשחררים את החומר שבווריד והפעולה הזו אמורה להקל גם בניתוב הדם לאחר הטיפול.

 

לא חייבים לשאוב

את הפסולת שנוצרת מהתהליך אין צורך לשאוב החוצה מן הגוף כמו בשאיבת שומן, ורידים בולטים לאו דווקא מצריכים שאיבה. את החומרים שממיסים מנקז זרם הדם, עובר דרך בלוטות הלימפה ומסונן דרך הגוף, ויוצא ממנו כשאר דברי הפסולת בו – תלוי כמובן בהיקף מימדי התופעה של המטופל או המטופלת. קימות שיטות רבות לטיפול בורידים ברגלים וכולן נכללות תחת המונח אסטטיקה רפואית

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל