צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

17/10/2012

|

17:09

seperator

התופעה של ורידים בולטים ברגליים מאפיינת בעיקר נשים, ובעיקר הנשים הן אלו שפונות לקליניקות לאסתטיקה רפואית על מנת לשנות את פני המראה. זאת, משום שהאיברים החשופים לרוב עברו הסרת שיער ועל כן מה שעל פני העור גלוי ונראה כביכול פחות אסתטי. הבעיה הזו שכיחה בדרך כלל אצל נשים, ובעיקר אשר עיסוקן תובע מהן עמידה ממושכת על הרגליים, או נשים שלאחר לידה – משום שאחת הסיבות לסימנים קבועים אלו כצלקות אלו מאמץ וחוסר יכולת של כלי הדם לסלק את הדם הזה שהתנקז באותם הנימים בחזרה אל הלב.

ניתן לשפר את המראה האסתטי אצל בערך 80% מהסובלים מכך

ניתן לשפר את המראה האסתטי אצל בערך 80% מהסובלים מכך


תופעה שמנטרלת נשים רבות מלבוש רצוי

הורידים ברגליים עלולים לגרום לאותן נשים מגבלות שונות כמו למשל אי הליכה לבריכה או לים, לא ללבוש חצאית או שמלה שעלולות לחשוף אותם, ואפילו לא מכנסון קצר כדי לרוץ ולהתאמן, ויש המתביישות בכך גם במהלכים אינטימיים עם בני זוג. על מנת לנטרל את התופעה, רצוי לטפל בה בזמן המהיר ביותר שאפשר.
ישנה תרומה לעמידה ממושכת על הרגליים בשילוב כל אלו

ישנה תרומה לעמידה ממושכת על הרגליים בשילוב כל אלו


מה יכולים להיות הגורמים לורידים ברגליים?

הגורמים אלו בדרך כלל סיבות גנטיות – אם הייתה נטייה משפחתית לעניין או סיבות הורמונאליות ובתוך זאת ניתן לציין את ההריון. ישנה תרומה לעמידה ממושכת על הרגליים בשילוב כל אלו. דווקא הפעילות הגופנית עשויה להגביר את חילוף החומרים בגוף ולמנוע את הופעת הורידים ברגליים.

העלמת ורידים בולטים ברגליים
ניתן לשפר את המראה האסתטי אצל בערך 80% מהסובלים מכך. מדובר בתופעה שמטופלת בכל שלב בחיים, ויש מי שחוזר על הניתוח גם בפעם השניה או השלישית, משום שהורידים הופיעו שוב כשישנה נטייה לכך ברמה של 10%-20%. ישנה המלצה לחזור על הטיפולים אחת לשנה או לשנתיים. חשוב להתייעץ עם כירורג מומחה ולטפל בכך במקום מורשה.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל