צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
השתלות שיניים הן נושא יקר ומצריך זמן רב כדי לטפל במספר שלבים בתהליך. הטכנולוגיות אולי מתחדשות ומשתנות, אולם המחירים עדיין נשארים יקרים יחסית, ומצריכים השוואה בין הקליניקות השונות שמעניקות את הטיפולים

מערכת ביוטיק

|

03/01/2013

|

17:03

seperator

 

השתלות שיניים הן נושא יקר ומצריך זמן רב כדי לטפל במספר שלבים בתהליך. הטכנולוגיות אולי מתחדשות ומשתנות, אולם המחירים עדיין נשארים יקרים יחסית, ומצריכים השוואה בין הקליניקות השונות שמעניקות את הטיפולים. כמובן, לא רק המחיר קובע את בחירת הקליניקה לטיפול, אלא גם המוניטין שיצא לאותו הרופא בתחום, אם הוא מומחה להשתלות שיניים אם ניתן לקבל המלצות מאנשים שכבר טיפלו אצלו לפני שנים ומרוצים מהטיפול. ישנו מגוון עשיר של פתרונות עבור מצבים מיוחדים של מטופל ומטופלת, ולכן יש לברר את המחיר הנוגע באופן ישיר לאותו הטיפול. 

 

שן מושתלת אינה פיתרון חד פעמי

ישנן שיטות להשתלות שיניים בתוך יום אחד, לאחר שכבר לוקחים את מידות הפה והשן, וישנן השיטות המסורתיות שמצריכות להגיע לרופא השיניים פעמיים שלוש ואף יותר על מנת להגיע לתוצאה מוגמרת, כשצריך לקחת בחשבון ששן מושתלת אינה פיתרון שניתן לצמיתות, יש לתחזק את השן, את הפה ולעתים גם לתקן פגמים ושחיקה.

כיום יש שיטות להשתלת שיניים ביום אחד

כיום יש שיטות להשתלת שיניים ביום אחד

אילו שיטות להשתלת שיניים קיימות?

אל מול השתלת השיניים הקלאסית, ישנה שיטה להעמסה מיידית, יש את שיטת אול און 4 וגם אול און 6 וניתן לעשות גם השתלת באזאל. רופא השיניים מחליט או ממליץ על הדרך הטובה ביותר להכין את הפה לקראת הטיפול, כמו גם אפשרות להתקין עצם לסת. בפעמים אחרות הרופא ישחזר את השתל הדנטאלי הקיים. 

יש מספר רב של שיטות להשתלות שיניים

יש מספר רב של שיטות להשתלות שיניים

המחירים להשתלות שיניים

את המחירים לטיפול בשיניים ניתן לקבל גם באמצעות דרך להשוואת מחירים – כשמשאירים פרטי התקשרות באתרי אינטרנט שמקשרים בין מטופלים למרפאות על בסיס המחיר שמוצע להם על הטיפול. רצוי להגיע למרפאה כדי לוודא כי זהו באמת המחיר הסופי לאחר עריכת כל האינדיקציות והערכת מחיר התהליך בכל שלב. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל