צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
בישראל ובעולם ישנם מחירים גבוהים יחסית לטיפולים של השתלות שיניים. הטיפולים העכשויים ושיטות הטיפול השונות להשתלת שיניים מוכיחים את עצמם בכל פעם מחדש

מערכת ביוטיק

|

03/01/2013

|

16:49

seperator

בישראל ובעולם ישנם מחירים גבוהים יחסית לטיפולים של השתלות שיניים. הטיפולים העכשויים ושיטות הטיפול השונות להשתלת שיניים מוכיחים את עצמם בכל פעם מחדש – ולא רק משום המחיר, אלא משום הסיבות שהופכות את המחיר לכל כך כדאי: היכולת לעשות טיפול באסתטיקה רפואית של השיניים וזאת מבלי לעורר את אותם הכאבים ואי הנעימויות כפי שהיו מיוחסות לביקורי רופאי שיניים "של פעם", וכמובן – מבחן התוצאה שמראה כי לפחות בשנה הראשונה לאחר הטיפול 95% מהתוצאות הן ללא רבב, וגם בשנים שלאחר מכן, אצל 80% התוצאות נשמרות.

 

בכל מקרה ישנו תמחיר אחר

אצל כל מטופל ישנה בעיה שונה, יכולת טיפוח פה אחרת וחומרי גלם משתנים. גם רופא השיניים יציע מציר שמשתנה בהתאם לסוג השתל או השתלים הנדרשים – מה שהציע בעצמו כדי לפתור את הבעיה וכן בהתאם לגבייה על הטיפול עצמו של רופא השיניים בהתאם למוניטין שלו. היות ומדובר על טיפולים שעולים בדרך כלל אלפי שקלים וגם עשרות אלפי שקלים, ישנה התייחסות מיוחדת למחירים אלו של תוצאות לטווח זמן ארוך. 

עולם טיפולי השיניים הוא בין היקרים שיש והוא אינו מכוסה על ידי חברות הביטוח

עולם טיפולי השיניים הוא בין היקרים שיש והוא אינו מכוסה על ידי חברות הביטוח

לקחת בחשבון את כמות הטיפולים

פעמים רבות, המטופלים נדרשים להגיע למרפאת השיניים לביקורות ולטיפולים תומכים בהשתלות השיניים, כמו למשל ניתוח הרמת סינוס. יש לקחת בחשבון גם על פני כמה טיפולים התהליך נמשך, ומה הרופא מציע במהלך אותו טיפול. חשוב לעשות השוואה בין ההצעות ולהבין משמעויות, או לפחות לשאול חוות דעת של מומחה שני להשתלות שיניים. 

מחירי שתלים יכולים להגיע לאלפי שקלים לשתל

מחירי שתלים יכולים להגיע לאלפי שקלים לשתל

טווחי מחירים שונים

מחירי שתלים כוללים בין היתר את השתל עצמו , שעולה בסביבות 1,500 שקלים לבדו. מחיר של השתלתו ביחד עם המחיר שלו, יעלה פחות או יותר 3,500 שקלים בממוצע. ישנו מחיר ממוצע לכתרים – 3,000 שקלים כשהמחיר משתנה בהתאם למיקום הכתר בתוך הפה. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל