צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
חלק ניכר מהאוכלוסיה סובל משיעור יתר בין אם מדובר בנשים ובין אם מדובר בגברים. השיער הינו שריד אבולוציוני לפרווה שהגנה על האדם מפני הקור העז ששרר לפני שנים רבות. בשל השינויים האקלימיים שיתרחשו בעולם אין כבר צורך בשיער מיותר זה

מערכת ביוטיק

|

26/12/2012

|

10:43

seperator

 

חלק ניכר מהאוכלוסיה סובל משיעור יתר בין אם מדובר בנשים ובין אם מדובר בגברים. השיער הינו שריד אבולוציוני לפרווה שהגנה על האדם מפני הקור העז ששרר לפני שנים רבות. בשל השינויים האקלימיים שיתרחשו בעולם אין כבר צורך בשיער מיותר זה, בעיקר לא בארצנו החמה ועל כן אין בעיה ומומלץ להסיר את השיער על מנת להיות בעלי מראה אסטטי יותר ונעים יותר לסביבה. בשנים האחרונות תחום הסרת השיער הפך להיות מבוקש בכל העולם.

 

גורמים לשיעור יתר

יש מספר גורמים לשיעור יותר ואצל כל אחד השיבות משתנות. הסיבה הראשונה והעיקרית היא גנטיקה ותורשה. יש כאלו שגנטית סובלים משיעור יתר, הסיבה השניה היא גורמים הורמונאליים שונים שקוראים כתוצאה מהפרשות הורמונאליות של הגוף. סיבה נוספת היא סיבות תרופתיות כמו תת תפקוד של בלוטת התריס, הפרשת פרולקטין ועוד. הסיבה האחרונה לשיעור יותר היא תופעות לוואי שנגרמות כתוצאה מנטילת תרופה מסוימת.

 

טיפולים בשיעור יתר

כיום יש מגוון רחב של טיפולים שונים לטיפול בשיעור יותר. הטיפולים משתנים בן אדם לאדם בהתאם להעדפותיו. השיטה שהפכה לשכיחה ביור היא הסרת שיער באמצעות לייזר. בשיטה זו קרן לייזר חודרת לזקיק השיערה וגורמת לשיער לנשור. טיפול זה מורכב מסדרה של מפגשים שבסופם השיער מפסיק לגדול ולמשך תקופה ארוכה יחסית. שיטות נוספות שקיימות כיום הן אפילציה, הסרת שיער במריטה ועוד.

 

היכן לבצע את טיפולי הסרת השיער?

כיום בכל עיר כמעט יש מכון או מוסד להסרת שיער. ברוב המכונים ניתן לבחור את הטיפול מבין מגוון רחב של טיפולים. כיום יש אתרי אינטרנט רבים המאפשרים לבצע השוואת מחיר בין מספר רב של מוסדות על מנת לקבל את הטיפול ההולם ביותר. יש לזכור שבתחום זה חשוב לבחור את המוסד שמבצע את הטיפול לא רק הזול ביותר, אלא עם השירות הטוב ביותר והטיפול הטוב ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל