צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/05/2012

|

17:03

seperator

המטרה לאורך שנות קיום רבות היא זהה: הסרת שיער. הדרך לביצוע המשימה משתנה עם השינויים שמביאה עימה הקדמה. בשנים האחרונות ישנו גל של שיטות להסרת שיער המשתמשות במכשור לאסתטיקה רפואית – בעיקר באמצעות גלי אור. חלק מהשיטות – כמו למשל שיטת הסרת שיער בלייזר מותירות כוויות במידה וזמן מה לאחר הטיפול חושפים את הרגל ישירות לשמש. מסיבה זו, רבים ורבות מעדיפים להסיר שיער דווקא בחורף. כך לא רק שישנה פחות חשיפה לקרני השמש, אלא שממילא אנשים לא חושפים בפני רבים את העור מתחת לבגדים.

חלק מהשיטות – כמו למשל שיטת הסרת שיער בלייזר מותירות כוויות

חלק מהשיטות – כמו למשל שיטת הסרת שיער בלייזר מותירות כוויות


מדובר בסדרת טיפולים

כל עוד לא מדובר בטיפול בודד, אלא בסדרת טיפולים אשר אמנם אינה מחייבת עמידה בזמנים, אולם בין טיפול לטיפול יש לוודא כי הרגל לא נחשפת בקרינת שמש ואור חזק – ולכן מרבית האנשים מעדיפים לסיים עם זה לאחר תקופה קצרה שנמשכת לאורך עונת החורף. כיום, ישנן שיטות נוספות לטיפול בהסרת שיער, מלבד לייזר ובכך לא נדרשת אותה זהירות.
המטרה לאורך שנות קיום רבות היא זהה: הסרת שיער

המטרה לאורך שנות קיום רבות היא זהה: הסרת שיער


שיטת 4MP להסרת שיער

על פי שיטה זו, ניתן לשלב ידיות, כשלכל ידית אורך גל שונה. תוך שילוב אורכי הגל השונים מצביעים על השערה ומצליחים לפי פרמטרים משתנים להתגבר על בעיית העור השזוף הכהה. כך, אפילו בקיץ כשישנו קושי להתמודד עם שערות כהות על פני עור כהה, עדיין ישנו פיתרון לעניין.

שיטת IPL
IPL  - פירוש השיטה – Light Intense Pulsed כאשר מקרינים קרני אור עוצמתיות  החודרות מבעד לעור הבהיר. אלו פוגעות במלנין – הצבען שמצוי בשערה (השיטה מותאמת על פי פרמטרים טבעיים של המטופל שכוללים גם צבע עור). אנרגיית האור הופכת לחום וכך ממיסה את השערה. נדרש עוד מספר פעמים של מחויבות להגיע למכון להסרת שיער עד שהשערה תושמד לחלוטין (בסביבות חמישה עד שנים עשר טיפולים).

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל