צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

20/12/2012

|

10:52

seperator

 

אחת מן הבעיות הנפוצות ביותר בעיקר בגיל הנעורים היא בעיית החזה הלא סימטרי. כמו כל איבר בגוף שלנו, לרוב חזה שמאל וחזה ימין אינם שווים זה לזה. בחלק מן המקרים התופעה עוברת לבד. במקרים אחרים, הנערה גדלה עם צורת החזה הזו לתוך אי נוחות רבה. 

וצאות ניתוח חזה א-סימטרי  שלרוב נעשות שיש רק בעיה בחזה אחד, הם לרוב בעלי תוצאות מוצלחות

וצאות ניתוח חזה א-סימטרי שלרוב נעשות שיש רק בעיה בחזה אחד, הם לרוב בעלי תוצאות מוצלחות

מה מציע עולם האסתטיקה

עולם אסתטיקה מציע היום פתרונות לטיפול בחזה בלתי סימטרי. חלקם אופציות כירורגיות ואחרות אופציות הכרוכות בהזרקת חומרים. התופעה אינה נפוצה רק בקרב בנות הנעורים, אלא גם בקרב מי שסבלו, לא עלינו מסרטן חזה ועברו כריתה מלאה או חלקית. למי שיש בעיה של אי סימטריות רק של חזה אחד וההבדל אינו משמעותי, באמצעות הזרקת חומרי מילוי או שומן אשר נלקח מאזור אחר של הגוף, ניתן לטפל בבעיה. במקרים יותר חמורים יש צורך בניתוח ובהשתלת שתל של סיליקון. 

עולם אסתטיקה מציע היום פתרונות לטיפול בחזה בלתי סימטרי

עולם אסתטיקה מציע היום פתרונות לטיפול בחזה בלתי סימטרי

תהליך ההחלמה

אם מבוצעת הזרקת מילוי, הרי ההחלמה מהירה יחסית ותופעות הלוואי מינימאליות. לרוב תהיה אדמומיות במקום, יתכן גם נפיחות, אך זו תרד במהירות כעבור כמה שעות או יום למחרת. בניתוח לעומת זאת, עלולים להופיע צלקות,אדמומיות,שטפי דם, וכאבים הנובעים מההכנסה של גוף זר לחזה. תתכן גם תחושת נפיחות וקושי בשדיים וכן נוקשות של הרקמה. כל אלו תופעות נורמאליות לחלוטין אשר בטיפול צמוד אמורות לעבור תוך שבוע-שבועיים. אם הניתוח נעשה באמצעות תפרים שאינם נמסים יש לגשת לרופא להוציאם. אם מדובר בתפרים נמסים, הם ייעלמו לתוך הגוף תוך שבוע ימים לערך.

 

תוצאות הניתוח

תוצאות ניתוח חזה א-סימטרי  שלרוב נעשות שיש רק בעיה בחזה אחד, הם לרוב בעלי תוצאות מוצלחות והשלמת הפער בין שני הצדדים של השדיים. כאשר מדובר בניתוח הנעשה על הפרש גדלים משמעותי או לאחר כריתה, התוצאות אינן מושלמות אך פערי הגודל מצטמטצים משמעותית. 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל