צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

19/12/2012

|

11:15

seperator

 

שומה היא תופעה שנפוצה על פני עורם של אנשים, היא נקראת גם "נקודת חן". ישנן שומות אשר מתפתחות להיות גדולות ופחות אסתטיות, או שהן עלולות להעיד על שינוי במצב הבריאותי של אותו אדם, להיות חסרות סימטריה, לשנות צבע ועוד. חשוב מאוד ללכת ולהיבדק אצל רופא עור, ובמקביל אם ישנו רצון, ניתן לעשות גם ניתוחים פלסטיים להסרת השומה. אותו רופא כירורג יכול להציע שני הליכים – הסרת השומה עם ביצוע תפרים או הסרת נקודות חן ללא תפרים. הבחירה תלויה בנתונים – בעומק השומה ומה תהיה התוצאה הקוסמטית הרצויה. 

 

שיטות שונות להסרת השומה

ישנה אפשרות להסיר את השומה תוך שימוש במחט חשמלית או בלייזר, וניתן להסיר אותה גם באמצעות איזמל. חשוב לעשות בדיקה היסטולוגית כדי לשלול ממאירות. בשיטת האיזמל, מרדימים את המקום – לא לפני שהמטופל ממלא שאלון שבו הוא אמור להכחיש אלרגיה לאחד מהחומרים שבנוזל ההרדמה. לאחר שהאזור מורדם, הרופא "מגלח" את השומה וכדי להפסיק את הדימום הוא צורב את המקום. 

על מנת להפחית את ההסתברות לצלקות, ניתן לעשות ניתוח ללא תפרים

על מנת להפחית את ההסתברות לצלקות, ניתן לעשות ניתוח ללא תפרים

ניתוח ללא תפרים

על מנת להפחית את ההסתברות לצלקות, ניתן לעשות ניתוח ללא תפרים – כאשר לאחר גילוח השומה שנמצאת מעל לפני השטח או שניתן לגלח אותה גם מעט מתחת לפני העור, ניתן לצרוב את המקום עם מחט חשמלית ולמרוח אנטיביוטיקה על גבי המקום המטופל. 

שומה- תופעה שנוצרת על פני האדם, לעיתים היא מעידה על בעיה בריאותית

שומה- תופעה שנוצרת על פני האדם, לעיתים היא מעידה על בעיה בריאותית

ניתוח עם תפרים

ניתוח שכזה נעשה בעיקר בהסרת שומות שטוחות או כהות. לאחר הסרת השומה, המנתח ירדים את המקום ויחטא אותו. הוא חותך באמצעות איזמל את השומה ובחזרה יתפור את העור על פני השטח. ניתן להשתמש גם בתפרים שלא נמסים – וניתן להסיר אותם בהמשך. בשני המקרים, אורך הניתוח אינו עולה על כעשרים דקות וההתאוששות שלאחריו מהירה יחסית. 

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל