צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

07/11/2011

|

13:16

seperator

נקודות חן או שומות מעטרות את גופם של רבים מאיתנו ולרוב אינן מפריעות למהלך החיים התקין. עם זאת, במקרים שבהם האחרונים מהווים בעיה אסתטית או חלילה רפואית (סיכון להיווצרות גידול סרטני)- נדרש השימוש בהליך הסרת שומות ונקודות חן.

 

ואכן, עם התפתחות המחקרים בתחום סרטן העור, כמו גם המודעות ליופי והמירוץ אחר שלמות- מעדיפים רבים להיפרד מנקודות חן ומשומות גדולות. לשם כך, קיימות שתי שיטות עיקריות אשר יעילותן בכל הנוגע להסרת שומות ונקודות חן מוכחת לאורך שנים:

 

צריבה בלייזר

הליך הצריבה בלייזר מתבצע במשך כשלושה טיפולים האורכים מספר דקות האחד. במהלך הטיפול, הנעשה תחת הרדמה מקומית, צורבת קרן הלייזר את נקודת החן או השומה ומאדה אותה. בסיום ההליך עשוי האזור המטופל להתאפיין ברגישות ואדמומיות, אך אלה נעלמים במהרה. חשוב לציין, כי שיטה זו לא מאפשרת לקיחת דגימה לבדיקה פתולוגית, ועל כן מומלץ שלא להיעזר בה לטיפול בנקודות חן או שומות החשודות כמסרטנות.

 

הסרה כירורגית 

הסרת נקודות חן ושומות בהליך כירורגי מתבצע גם כן תחת הרדמה מקומית, אשר במהכה נחתכת נקודת החן או השומה באחת משתי שיטות חיתוך: הראשונה מבין השתיים הינה חיתוך ללא תפרים, תוך גילוח נקודת החן או השומה באמצעות אזמל וצריבת האזור המבוקש מיד לאחר מכן; השיטה השניה דורשת שימוש בתפרים לאחר הגילוח, אך מאפשרת לקיחת דגימה של השומה לבדיקה.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום האסתטיקה הרפואית השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל