צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

12/12/2012

|

15:46

seperator

ריח פה גורם אי נוחות – לא רק לאדם אשר מקיים דו שיח קרוב, אלא גם לאדם עצמו שסובל מריח פה לא טוב. אמנם ישנם תכשירים שמסווים את הריח הלא טוב – תרסיסי מנטולים למיניהם, אולם אלו אינם מעלימים ומטפלים בבעיה האמיתית, שללא טיפול עלול דווקא ללכת ולהחריף. ישנו מגוון של סיבות שמובילות לריח רע מהפה – ורצוי למצוא מהי הבעיה – סדרך כלל זה נעשה בדרך האלימינציה ותוך התייעצות עם רופאים שונים מעולם הגסטרונומיה והאורתודנטיה. סך הכול, ניתן לטפל בכל בעיה ולנטרל את הריח, אשר עלול להיות מביך ולא נעים הרבה מעבר למחיר הפיננסי שמשלמים ולטיפולים כדי להעלימו.

על השיניים כידוע יש להקפיד ולשמור תוך צחצוח – אפילו ללא משחה

על השיניים כידוע יש להקפיד ולשמור תוך צחצוח – אפילו ללא משחה


סיבות לריח רע מהפה

ריח רע מהפה יכול להיגרם מאכילת מזון שנותר על הלשון ומותיר אחריו רובד חיידקים, זה עלול להיגרם מייבוש של רוק. הרוק אמור לנקז באמצעות הנוזלים את חלקיקי המזון ואת הבקטריות ובאין נוזלים – זה עלול לעודד את גידול החיידקים בחלל הפה – חשוב לברר אם זו תרופה מסוימת שמייבשת את הרוק וגורמת לריח זה בעקיפין.
חלק מהסיבות לריח רע מן הפה נובעות מגורמים אחרים

חלק מהסיבות לריח רע מן הפה נובעות מגורמים אחרים


טיפול בשיניים – עששת

על השיניים כידוע יש להקפיד ולשמור תוך צחצוח – אפילו ללא משחה. פעולת הצחצוח בלבד עשויה לקרצף את החיידקים ממקום הימצאם. המשחה משאירה אחריה לא רק חומרי ניקוי אלא גם חומרים להלבנה ולבניית שכבת הגנה לשן. ביקורים אצל השיננית עשויים לטפל גם במרווחים אליהם קשה להגיע, בין היתר גם עקב גשר בשיניים.

פטרת בפה או ריח הבוקע מן הקיבה
חלק מהסיבות לריח רע מן הפה נובעות מגורמים אחרים – כמו למשל גסטרונומיים – יש להם פתרונות באסתטיקה רפואית, ורצוי להתייעץ עם רופא מיוחד בתחום – גסטרונום, תזונאי או דיאטן ורופא משפחה המפנה לטיפולים הרפואיים הנחוצים בהתאם לאבחונו.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל
1
טיפול בריח רע מהפה

לי,24/03/2013 19:18