צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

25/11/2012

|

12:36

seperator

תחום הסרת השיער מתפתח כבר שנים רבות. הוא החל ממריטת שיער באמצעות פינצטה או חוט, המשיך לגילוח וטכנולוגיות גילוח חדשניות וממשיך בשיטות כגון אפילציה ולייזר חדשניות. מוביל התחום כיום הוא הטיפול בלייזר אשר משתפר בקצב מהיר ומבטיח טיפול למגוון גדול יותר של מטופלים, בטכנולוגיות מופחתות כאב ומשופרות ביצועים.

כל מי שטופל אי פעם בלייזר, יעיד כי למרות התוצאות הטובות, מדובר בטיפול שכרוכה בו אי נעימות

כל מי שטופל אי פעם בלייזר, יעיד כי למרות התוצאות הטובות, מדובר בטיפול שכרוכה בו אי נעימות


הלייזר מגיע גם לפנים

בשנות ה-80 וה-90 כאשר הלייזר רק הוכנס לשוק, טיפולי פנים באמצעות לייזר לא היו אפשריים. הטיפול היה כללי מדי חזק מאוד והיה חשש מסויים מפני נזק לרקמות הפנים הרגישות. כיום, פותחו טכנולוגיות עדינות המותאמות במיוחד להסרת שיער מיותר מן הפנים באמצעות לייזר ללא כוויות או צלקות.
אחת ממטרות ייעול טכנולוגיית הלייזר נוגעת גם לרצון ליצור כמה שיותר לקוחות

אחת ממטרות ייעול טכנולוגיית הלייזר נוגעת גם לרצון ליצור כמה שיותר לקוחות


טכנולוגיות חדשות להפחתת כאב

כל מי שטופל אי פעם בלייזר, יעיד כי למרות התוצאות הטובות, מדובר בטיפול שכרוכה בו אי נעימות, בלשון המעטה. במקרים חמורים כאשר הטיפול נעשה בידיים שאינם מיומנות מספיק, נגרמו גם כוויות. כתוצאה התעורר צורך ממשי במציאת שיטות לייזר מופחתות כאב ויעילות תוצאות. הפיתוח הראשון היה טכנולוגיית ה-IPL לאחריו הגיעו שיטות אחרות כגון DPC. שיטות אלו מבוססות על קרן לייזר בחום מופחת ובדיוק מעולה אשר פוגעות בעיקר בשערה אך לא ברקמות העור מסביבה. בנוסף לכך, נוספו ללייזר שיטות קירור תוך כדי טיפול כדי למנוע כוויות ועקצוצים. באמצעות שימוש בטכנולוגיות קירור של קרח או אלוורה, למטופל נגרם פחות גירוי לעור ופחות תופעות לוואי כגון פצעונים, קילופי עור או גרד.

מייעלים טכנולוגיות, חוסכים במחיר
אחת ממטרות ייעול טכנולוגיית הלייזר נוגעת גם לרצון ליצור כמה שיותר לקוחות. באמצעות הטכנולוגיות החדשות נוצרות טכנולוגיות טיפול יעילות יותר אשר יכולות להביא תוצאות משביעות רצון במספר טיפולים קטן. מספר טיפולים קטן משמעו תשלום נמוך יותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל