צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

22/11/2012

|

11:30

seperator

יישור שיניים בלייזר הוא הליך לתוצאה מהירה אצל רופא השיניים ובמרפאות המתקדמות, שבו משירים שיניים מסותתות ומעוצבות למשעי בתוך פרק זמן מינימלי. מלבד החיסכון בזמן, ההליך הזה חושך גם את אי הנעימות שבשימוש בשיטות אחרות כמו הליכה עם רסן לאורך זמן או את הכתמים שבעקבות גשר בשיניים הקרוי גם "ברזלים בשיניים" ואפילו הימנעות מקדיחות – הסיוט הידוע של כל ילד וילדה וגם של המבוגרים. היישור בלייזר נחשב לטיפול משלים שמטפל בשיניים עקומות באמצעות טכנולוגיה שיכולה להביא לתוצאות מדויקות ומושלמות. מדובר למעשה בפעולות הכנה שמכינות את המטופל לקראת התהליך.

הלייזר עצמו לא חוסך את הטיפול המתמשך של יישור שיניים

הלייזר עצמו לא חוסך את הטיפול המתמשך של יישור שיניים


עורכים טיפולים לניקוי השיניים

ראשית הפעילות היא הרחקה של כל הפסולת מהפה כמו למשל ניקוי אבנית, ומטפלים גם בדלקות חניכיים באמצעות הלייזר – טיפול שקיים במרפאות המתקדמות. מטפלים בדלקות בכל רמה – שטחית או עמוקה שמייצרת כיסי חיידקים עמוקים שמצטברים בחניכיים – אז בעיקר יוצע הטיפול הזה. הטיפול עשוי לפתור בעיות של ריח רע מהפה כתוצאה מדלקת חניכיים  - ובכך הוא פותר עוד בעיה "על הדרך".
ראשית הפעילות היא הרחקה של כל הפסולת מהפה כמו למשל ניקוי אבנית

ראשית הפעילות היא הרחקה של כל הפסולת מהפה כמו למשל ניקוי אבנית


טיפולי שיניים בלייזר – טיפולים משלימים

כחלק מהאסתטיקה רפואית, ישנם טיפולים משלימים לאחר יישור השיניים.כשמורידים את הסמכים של הגשר – העוסקים בניקוי הכתמים שמצטברים במקומות שהגישה אליהם עם כלי הצחצוח והניקוי קשה, במיוחד אם אלו היו נוזלים כמו קפאין, או עישון.

ליישר באמצעות תהליך מבוקר ונכון
הלייזר עצמו לא חוסך את הטיפול המתמשך של יישור שיניים באמצעות סמכים ושאר אביזרים שנועדו להצמיד את השיניים זו לזו ולמשוך באופן מתון. אין "פיתרון קסם" לזה, אולם כל מה שסביב זה – הלבנת שיניים, עשיית סתימות למיניהן או השחזות שיניים למשל – אלו טיפולים שמסתייעים במכשיר הלייזר, וניתן לקבוע מראש את התוכנית מראש ביחד עם האורתודנט.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל