צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

21/11/2012

|

09:57

seperator

המבנה הקלאסי של חזה – בין אם נשי או גברי, הוא פיטמה הבולטת החוצה מן השד. הפטמה הזקורה היא הסמל הנצחי לנשיות האישה מבין שאר הסמלים, לכן כשמצויים במצבים אינטימיים פטמה שקועה עלולה להסב אי נוחות מסוימת, כמו גם להעתיר קושי על ההנקה, כאשר גם כך אצל נשים רבות עניין ההנקה אינו מובן מאליו. פטמה שקועה יכולה להיות זקורה אולם מאידך יכולה להתקפל פנימה למין שקערורית או להיות מכווצת. פטמה שקועה היא תוצאה של חוסר איזון הין סיבי השריר המותחים אותה החוצה ובין צינוריות החלב שבפטמה שמושכים אותה לבפנים.

בדרגה 2 ניתן לגרום לפטמה להזדקר באמצעות לחץ אצבעות

בדרגה 2 ניתן לגרום לפטמה להזדקר באמצעות לחץ אצבעות


חלוקה לדרגות של פטמות שקועות

מחלקים את מידת שקיעתה של הפטמה לשלוש דרגות: הדרגה הראשונה היא הקלה מביניהן, ובה אפילו לחץ של האצבעות עשוי לגרום לה להזדקר בקלות. היא יכולה גם להזדקר מעצמה גם ללא מניפולציה. מדובר על צינוריות חלב מעט יותר קצרים ממה שהיה עשוי לגרום לאיזון. לפטמה זו יש גם שם: "הפטמה הביישנית".
מחלקים את מידת שקיעתה של הפטמה לשלוש דרגות

מחלקים את מידת שקיעתה של הפטמה לשלוש דרגות


הדרגות המתקדמות לשקיעת הפטמה

בדרגה 2 ניתן לגרום לפטמה להזדקר באמצעות לחץ אצבעות אולם היא חוזרת מיד פנימה. בדרך כלל אורך צינוריות החלב הוא נורמלי. בדרגה 3, מדובר על מצב כרוני של פטמה שקועה ולא ניתן לשלף אותה לחוץ. כאן המקרה הוא של צינוריות חלב קצרות מהרגיל, מה שנתן לפיתרון באמצעות אסתטיקה רפואית.

איך זה מסתדר עם הנקה?
ניתוחי חזה ש"מתקנים" את הפטמה השקועה יכולים לזקור אותה, תוך הפרדת צינוריות החלב מהפטמה בהתאם למבנה שלה. הניתוח הזה נעשה תוך כדי הרדמה מקומית, אלא אם מבצעים הליך נוסף בחזה כמו גם הקטנת חזה או הרמתו, הגדלה או מתיחת העור ואז ההרדמה היא כללית. יש לציין שיש גם הליכים בלתי ניתוחיים לכך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל