צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/11/2011

|

22:07

seperator

 

שדיים הם איבר משותף לגבר ולאישה, למרות התפקוד והייעוד השונה אצלם. אצל כל אחד מהם יכולה להופיע סיבה מיוחדת לשינוי אסתטי של השדיים, כמו למשל גנטיקה שגרמה לגודל לא אחיד בין השניים, עיצוב שד שרירי אצל הגבר שאוהב להתהדר בגופו או פשוט להרגיש איתו בנוח, עיצוב פטמות שקועות אצל הגבר או אצל האישה, עיצוב פטמות קטנות מדי או גדולות מדי באופן יחסי (בעיקר אצל נשים). כאשר לאותם אנשים מפריעה צורתו של השד, הם יוכלו לפנות לקבלת טיפולי אסתטיקה רפואית במרכזים לניתוחים פלסטיים ולפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

 

הזמינות הגבוהה של הניתוחים הפלסטיים

היום קיימים מרכזים רבים לעיצוב גוף וגם לעיצוב השדיים, כל עוד ניתוח הגדלת חזה עדיין תופס את אחד המקומות הגבוהים אם לא את המקום הראשון בשוק הניתוחים הפלסטיים הארץ. ככל שהקדמה מאפשרת זאת, יש יותר ויותר שיטות בטוחות לניתוחים מסוג זה, שמתבצעים במרכזים רבים הפזורים ברחבי הארץ לטיפולי אסתטיקה - במחירים שונים ובאיכות עבודה שונה. 

 

עיצוב שדיים - מהו?

אנשים שאינם מרוצים מצורת השדיים שלהם - ובמיוחד נשים שמעוניינות לשנות את צורת השד ואף מבלי לשנות את הנפח פונים לטיפולי שונים על פי הבעיה בגינה הם פונים. אלו יכולות להיות נשים לאחר לידה שיש להן חזה צר מדי, נפול, עגול מדי, פטמות בולטות או שקועות מדי, שדיים לא סימטריים וכן הלאה. אם בעבר לא היו בנמצא פתרונות פלסטיים מתאימים, הרי שהיום הרפואה הפלסטית מאפשרת זאת במקומות שונים בארץ. 

 

האפשרויות השונות לניתוח שדיים

יש אפשרויות לבחירת שתלים בגדלים שונים, המשנים את האורך או את הרוחב של השד, לבחור סוגי ניתוחים שונים לפי מטרת הטיפול, לעצב "על הדרך" את הפטמות ולהרים את השד הנפול ועוד. על פי סוג הניתוח ניתן לחזות את אופן ההתאוששות ממנו וכך להתכונן בהתאם לקראת הניתוח.

 

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל