צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

13/11/2012

|

11:38

seperator

השנים האחרונות הביאו איתן בשורות גם בתחום השתלות השיער – אחד הפתרונות המועדפים לטיפול בשיער דליל ובהתקרחות. על מנת להבין אם ההשתלה תיקלט, יש לעבור הליך של התאמה אישית, ובניגוד למקובל לחשוב, רק כ- 60% מהמועמדים להשתלת שיער ימצאו מתאימים לכך, כשכמובן מדובר כאן על נשים וגברים כאחד. הליך השתלת שיער משתמש בשיער הנלקח מצד אחד של הראש בו הוא נמצא בכמות מאסיבית, ומועבר לחלק המקריח או הדליל בשיער, לכן יכול להתאים למי שיש לו קרחות או "מפרצים" בחלק הקדמי של הפדחת ומאידך הוא ניחן בשיער עשיר בצד האחורי של הראש.

מתי יש צורך לבחון אפשרות של השתלת שיער?
נשים וגברים אשר מבחינים וחשים בדילול שיער ובנשירת שיער מוגברת, אנשים שמופנים לכך על ידי טריקולוג, גברים שיש להם נטיה להתקרחות – גם אם הגורמים הם תורשתיים, נשים שסובלות מנשירת שיער בעקבות השינויים ההורמונאליים בגופן או מסיבות אחרות כמו שימוש בתכשירי עיצוב וטיפוח לשיער, בשל בעיות בריאותיות  או תזונה לקויה.

פתרונות זמניים או השתלת שיער?
השוק עמוס בתכשירים של אסתטיקה רפואית לשיער המסווים את עובדת ההתקרחות, כמו למשל תרסיסים המעבים את נפח השיער ומשווים אשליה של שיער מלא יותר. תכשירים מהסוג הזה אינם מחזיקים מעמד בטווח הזמן הארוך ומאבדים את האפקט כבר במקלחת או בבריכה הראשונה, או כשמזיעים.

הפיזיולוגיה של נשירת שיער
כאמור, ישנן סיבות רבות לנשירת שיער, כאשר אחת הסיבות שמתרחשות גם בגילאים הצעירים היא Alopecia Areata. במקרה זה, מערכת החיסון של הגוף תוקפת את הזקיקים של השערות באופן שמשפיע על כל שערות הגוף. כמו כן גם צלקות על פני הקרקפת עלולות לגרום לשטחי עור שבהן לא גדלות שערות מהזקיקים הסתומים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל