צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

11/11/2012

|

19:09

seperator

אזור העיניים יכול לספר רבות אודות בריאותו של אדם, מצב הטיפוח שלו, עייפות נפשית או פיזית ובעצם לספר לנו רבות אותו אדם. מסיבה זו, מבצעים ניתוחים פלסטיים או טיפולי אסתטיקה רפואית בלתי חודרנית כדי לשפר את המראה או את ההרגשה, את המראה או האת דימויו של האדם בעיני עצמו כמו גם את תדמיתו בעיני הסביבה. לאחר אותה התערבות רפואית, המראה הכללי של אותו אדם יכול להשתנות פלאים ולהשפיע על ההבעות של הפנים. לרוב, אותן הבעות "נחרצות" לפי הקמטים או הקמטוטים שבאזור, בהם ניתן לטפל באמצעות טיפול מילוי קמטים.

את העין תוחם העפעף העליון, הלחי והעפעף התחתון

את העין תוחם העפעף העליון, הלחי והעפעף התחתון


טיפול באמצעות זריקות בוטוקס

את הבוטוקס מפיקים מחיידק, ובריכוז הרגיל שמופק מהחיידק הוא עלול לגרום לפגיעה קטלנית – למוות. בטיפולי אסתטיקה רפואית משתמשים בבוטוקס בריכוזים נמוכים מאוד כעל מנת לגרום לשיתוק זמני של השרירים כדי להשיג תוצאות שונות – משחרור הקמט ומילויו ועד לטיפול בפזילה. הרופא המטפל יחליט מתי נכון להשתמש או שלא להשתמש בבוטוקס וליהנות מהיתרונות שהוא מעניק.
חומרי המילוי מאפשרים טיפול בקמטים ללא ניתוח או הרדמה

חומרי המילוי מאפשרים טיפול בקמטים ללא ניתוח או הרדמה


טיפול בקמטים באמצעות חומרי מילוי

את העין תוחם העפעף העליון, הלחי והעפעף התחתון. המסגרת הזו הדוקה בגילאים הצעירים תודות לעור הגמיש. החל מגילאי 30 רקמות החיבור נחלשות, רקמת השומן בלחי מתרופפת ונופלת ומכסה גם על ארובת העין או מתחת לעין. מכאן נוצר לעתים קמט שתורם למראה מבוגר ועייף יותר.

למה להשתמש בחומרי מילוי?
חומרי המילוי מאפשרים טיפול בקמטים ללא ניתוח או הרדמה, כאשר מזריקים בצורה יחסית ומבוקרת את החומר לפי הצורך. בנוסף, ישנם סוגי חומרים שמאפשרים תוצאות לאורך זמן רב – מחומרים טבעיים המצויים בגוף ועד לחומרים כמו למשל הסיליקון השנוי במחלוקת. ישנו ריבוי אפשרויות לשימוש בחומרי מילוי וחשוב לעמוד על טיבו של החומר.

 

העיניים שלנו כאמצעי לאבחון וטיפול


לצד טיפולים שונים שנוגעים למראה העיניים שלנו, ישנה גם תרומה נוספת של עינינו, והיא איננה קוסמטית בלבד.

הכירו את התחום המרתק שנקרא אירידיולוגיה, או במילים אחרות: אבחון באמצעות העיניים.

האירידיולוגיה היא טכניקת טיפול ובמהלכה המטפל סוקר את קשתיות העיניים של המטופל. אירידיולוגים מגדירים את קשתיות העיניים בתור "דו"ח מפורט" שמגולל את כל אשר מתחולל בגופנו הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית.

דרך האבחון באמצעות גלגל העין, יכולים המטפלים להסביר תהליכים שונים המתרחשים בתוכנו ושגופנו מאותת עליהם דרך חולי וסוגיות רפואיות דוגמת: פריחה ורגישות בעור, כאבי ראש, סחרחורות, בעיות שינה וכיוצא בכך.

מדובר בתחום טיפולי המצריך תעודה מקצועית, וניתן למצוא מספר קליניקות ברחבי הארץ אשר מעניקות את סוג טיפול זה.

בין הקליניקות עליהן ניתן להמליץ, אפשר לציין את הילה בטבע שנוסדה ומנוהלת על-ידי האירידיולוגית יעל בן-חור.

יעל בן-חור היא מטפלת ברפואה משלימה, קינסיולוגית, אירידיולוגית ומטפלת בצמחי מרפא.

בקליניקה שבהילה בטבע ניתן לקבל אבחון וטיפול מידי עם מרקחות שונות המבוססות על צמחי מרפא. כלל תוספי התזונה מיוצרים באופן עצמאי על-ידי יעל בן-חור.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל