צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

05/11/2012

|

12:28

seperator

אם אתם סבורים שאתם מעט מטושטשים, שהראש כואב לכם יותר בתכיפות, שהמספר עלה ואתם זקוקים לעדשות חדשות לעיניים או במשקפיים – כנראה שאתם צריכים ללכת לבדיקת מספר בעיניים ואולי אפילו לשנות את המספר אחת ולתמיד: לעשות ניתוח להסרת משקפיים אצל המומחים לעניין, משום שעם הראייה לא הולכים על פחות ממצוין. במקום לשים את "המשקפיים הורודים" ולוותר לכל הסביבה משום שאתם רואים מטושטש, ואפילו לאבד את הביטחון העצמי, הגיע הרגע לשים קץ אחת ולתמיד למצב המטושטש, ולחדד את המציאות. רק ככה, ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר, גם בתפקוד היום יומי.

יש מאחורי הסרת משקפיים הצלחה וכישלון

יש מאחורי הסרת משקפיים הצלחה וכישלון


יש מחיר כדי להסיר

יש מאחורי הסרת משקפיים הצלחה וכישלון, כמו בכל מניפולציה גופנית. ישנם יתרונות לניתוח הזה – אלו ברורים ומובנים מאליהם, וישנם חסרונות – אלו אותם הסיכונים שלוקחים, כמו למשל ראיית לילה פגומה, יובש בעיניים או סיבוכים של החיתוך עצמו באמצעות מכשיר הלייזר. לצורך העניין חייבים לעשות בדיקת התאמה במפגש המקדים עם הרופא המטפל.
הרופא המנתח לא ימליץ או לא יבצע ניתוח להסרת משקפיים כל עוד  המועמד לא מתאים לקריטריונים

הרופא המנתח לא ימליץ או לא יבצע ניתוח להסרת משקפיים כל עוד המועמד לא מתאים לקריטריונים


מתי לא ניתן לעשות את הניתוח להסרת משקפיים?

הרופא המנתח לא ימליץ או לא יבצע ניתוח להסרת משקפיים כל עוד  המועמד לא מתאים לקריטריונים, כמו למשל עובי קרנית מינימלי נדרש, מספר מינימלי או מקסימלי בתוך הטווח, סיכון לדלקות או מחלות כרוניות שמחמירות את המצב הבריאותי, תופעות בריאותיות כמו למשל קרנית גבשושית ועוד.

לקבל המלצות מחברים
לא לחינם מרפאות מוכרות וגדולות של רופאים בעלי מוניטין כלל ארצי ואפילו עולמי הם המומלצים ביותר; יש להם ניסיון במספר המטופלים הגדול ביותר, המכונות שבהן משתמשים מאושרות על ידי ה- FDA, התוצאות מובטחות עם מינימום סיכונים. זהו ניתוח שמכוונים לעשות פעם אחת בחיים (אלא אם המספר גדל), אז רצוי שזו תהיה הפעם המוצלחת ביותר.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל