צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

16/10/2012

|

17:06

seperator

הסרת משקפיים היא ודאי חלומו הרטוב של כל בעל משקפיים מלידה, וגם של מי שעוד לא הספיק להתרגל למשקף בגיל מאוחר יחסית. ישנם ספרים רבים שמבקשים מהמטופל לשריין ימים על גבי ימים כדי לשנות את כושר הראיה, ולא בכדי מדובר כאן על "כושר" משום שהעין היא שריר שיכול לשנות את מספרו. מאידך, הרפואה הפלסטית מציעה שלל פיתרונות כירורגיים לטיפול באנשים בעלי פגמם רפואי או קוסמטי כל שהוא, וכך גם בשרירי העיניים – באמצעות מכשיר לייזר להסרת משקפיים, וישנן שיטות שונות לעניין.

הטכנולוגיה של היום מאפשרת לעשות שינוי חד פעמי בעין וברמה מדויקת ביותר

הטכנולוגיה של היום מאפשרת לעשות שינוי חד פעמי בעין וברמה מדויקת ביותר


הסרת משקפיים בלייזר

הטכנולוגיה של היום מאפשרת לעשות שינוי חד פעמי בעין וברמה מדויקת ביותר, כדי לחדד את הראיה עד לרמה מקסימלית, ובאופן קבוע. הניתוח להסרת משקפיים נמשך באופן ממוצע כ- 20 דקות, כשישנם סוגי טיפולים שונים באורכי גל שונים. על כן המכשיר עצמו לניתוח עיניים מכונה אחרת. ישנם טיפולים שנמשכים כשניות ספורות בלבד.
אחת השיטות כדי לעבור הסרת משקפיים בלייזר כיום היא שיטת הלייסיק

אחת השיטות כדי לעבור הסרת משקפיים בלייזר כיום היא שיטת הלייסיק


האם לחשוש מניתוחים פלסטיים כאלו?

הניתוח להסרת משקפיים בלייזר ניחן באחוזים בודדים של סיכון, כלומר – קרוב ל- 100% הצלחה. עם זאת, רצוי להתייעץ לפחות עם שני רופאים מומחים שיגיעו אם המנותח כשיר לעשות את הניתוח על סמך מצבו הרפואי ובדיקה שהרופא עורך בפגישה הראשונה. באותה ההזדמנות, הרופא יספר גם אודות הסיכונים הכרוכים בעניין.

שיטת לייסיק
אחת השיטות כדי לעבור הסרת משקפיים בלייזר כיום היא שיטת הלייסיק. זוהי שיטה מדויקת יותר, ומן המתקדמות בעולם. היא גם בטוחה ונמשכת כמספר דקות בלבד – הרופא המנתח מפעיל את המכשיר מתוך המחשב ומפצל את הקרנית באופן מדויק כפי שנדרש, אולם יש לציין כי השיטה חייבת להתאים לפי קריטריונים למטופלים, ולא תמיד היא תומלץ עבור מטופלים מסוימים, כשעבור אחרים היא הפיתרון המושלם.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל