צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

10/10/2012

|

16:42

seperator

הגדלת חזה הינה אחד מהניתוחים פלסטיים המבוקשים ביותר ברפואה הקוסמטית. נשים מכל רחבי העולם הצטיידו בתפישה זו או אחרת, שבה חזה נשי "גדול" הוא אחד מהסמלים הקדומים והאלמותיים לנשיות האישה. מכאן, שישנה הזדמנות לכל אישה שמעוניינת בהליך הזה להגדיל את האיבר הזה בגופה ובאופן מושכל כפי שימליץ הרופא המנתח, בין אם יש לה חזה קטן יחסית או שהיא מעוניינת להגדיל אותו יותר ממה שהוא כעת. רבות הן הנשים המעוניינות לעבור את ההליך הכירורגי הזה, וגם גברים – בין אם כדי לנפח את מראה שרירי החזה, ובין אם מנותחי מין.

ניתוחי חזה נחשבים לניתוחים הנפוצים בעולם ובארץ

ניתוחי חזה נחשבים לניתוחים הנפוצים בעולם ובארץ


למצוא קליניקה לניתוחי חזה

ישנם שמות מובילים בשוק ניתוחי החזה, והמחירים בהתאם לשמו של המנתח שעומד מאחוריו. אפשר לעשות אמנם השוואת מחירים בין הקליניקות, אולם אין מה להשוות בין מוניטין מוצלח של רופא זה או אחר ובין סיפורים של הגעה חוזרת לקליניקה על מנת לעשות תיקונים.
הגדלת חזה הינה אחד מהניתוחים פלסטיים המבוקשים ביותר ברפואה הקוסמטית

הגדלת חזה הינה אחד מהניתוחים פלסטיים המבוקשים ביותר ברפואה הקוסמטית


איך בוחרים מנתח לניתוח הנפוץ ביותר?

ניתוחי חזה נחשבים לניתוחים הנפוצים בעולם ובארץ, כאשר בארץ ישנם לא מעט שמות של מומחים לעניין שמהווים מוקד עליה לרגל אצל נשים שעושות ניתוחי חזה ובהמשך מגיעות על מנת לשפץ ולשדרג את השתלים, במידה וזו השיטה שנבחרה כדי להגדיל את החזה. רצוי להגיע לשניים שלושה מומחים שימליצו ויסבירו אודות התהליך וסוגי השתלים.

מבחן התוצאה
אפשר ליצור קשר אצל מנותחות ומנותחים שכבר עשו בעבר את הניתוח באותה הקליניקה, כשחשוב למצוא מישהי שהשתמשה באותה השיטה להגדלת חזה. האם היו סיבוכים כתוצאה מהניתוח? האם נדרש תיקון? איך ההתאוששות והימים של החזרה לשגרה? כל אלו פרמטרים שנובעים מבחירת מנתח שמתמחה בסגנון הניתוח הרצוי – עם שתלי סיליקון, מי מלח או הזרקת שומן וחומרי מילוי.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל