צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

09/10/2012

|

17:37

seperator

העיניים הן אחד מהאיברים הבולטים ביותר בגוף ועל כן יש לדאוג להם ולאזור שלהם בין אם מדובר במריחת קרם הגנה, משקפי שמש, טיפולים שונים ובמקרה הצורך גם ניתוחים שונים. העור שמקיף את אזור העיניים הוא עור עדין ודק ששונה משאר עור הפנים. לעור זה אין אשכולות שומן והשכבה השלישית שלו כמעט ואינה קיימת, מה שגורם לרפיון בעור ולהופעת מעיין כתמים שחורים באזורים אלו.

כיום מלבד טיפולים רפואיים מיוחדים יש כיום טיפולים ביתיים שיכולים לעזור

כיום מלבד טיפולים רפואיים מיוחדים יש כיום טיפולים ביתיים שיכולים לעזור


מדוע נגרמים עיגולים שחורים?

לעיגולים שחורים מסביב לעיניים סיבות רבות והתופעה היא תופעה די שכיחה. היא יכולה להיגרם כתוצאה מנזקי השמש השונים כמו כן, עור דק ושקוף גורם לכלי הדם להיות חשופים ולהראות מבעד לעור מה  שמקנה לאזור לעיתים גוון כחלחל, אפרפר.איזור העיניים האו אחד האזורים הרגישים ביותר, בשל העובי של העור מריחת משחות שונות עלולה ליגרום לגירוי האזור ועל כן אזור זה הוא הראשון בו יופיעו כתמים.
בעזרת מודעות לגורמים השונים ניתן לצמצם בקלות את הנזק לעיניים

בעזרת מודעות לגורמים השונים ניתן לצמצם בקלות את הנזק לעיניים


כיצד ניתן להימנע או לצמצם את הנזקים?

בעזרת מודעות לגורמים השונים ניתן לצמצם בקלות את הנזק לעיניים. משקפי שמש יכולים למנוע ולעזור רבות כנגד כיווץ העיניים, יש להימנע מגירוי האוזר עם קרמים לא מתאימים ועל כן יש לבחור קרמים שמותאמים באופן ייחודי לאזור זה. חשוב מאוד להסיר איפור בסוף כל יום עם חומר ייעוד לכך ללא שמן או אלכוהול שעלולים לפגוע באזור.

נפיחות באזור העיניים
נפיחות באזור העיניים נגרמת כתוצאה מבצקת פנים שנובעת מנוזלים ברקמות הפנים. הבצקת מותחת את עור הפנים ולאחר שהיא עוברת היא גורמת לצניחת העור וליצירת עודפים שונים בעור הפנים. בצקת משמעותית יכולה להעיד על בעיה בריאותית הדורשת ביקור אצל רופא מומחה. כיום מלבד טיפולים רפואיים מיוחדים יש כיום טיפולים ביתיים שיכולים לעזור, הטיפול הנפוץ ביותר הוא הנחת שקיות תה פושרות על הפנים. פעולה זו מנקזת את הנוזלים מהעים ומקנה מראה רענן לפנים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל