צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

04/10/2012

|

12:32

seperator

רבים ורבות תולים את יהבם בניתוח הפלסטי הבא עליהם לטובה, כשכל מבוקשם הוא לשפר במשהו את ההרגשה הכללית, את הדימוי, את האפשרות למצוא זיווג, את האפשרות ליהנות מהשינוי הבא לטובה. מצים לניתוח באותה המידה, משום שמקריבים את המשאב היקר ביותר כמעט של האדם – גופו, ומשלמים על כך לא מעט טובין ותקילין. בניתוח להגדלת חזה, ישנן פעמים מעטות, בהן הניתוח אינו מצליח והתוצאות נראות בשטח. גם אם נוצר מקרה שכזה, על המטופלת שעוברת לראשונה את אותו ניתוח הגדלת חזה להיות מודעת לסיכונים ולדרכי ההתמודדות.

כישלון בניתוח חזה עלול לגרום לעשיית ניתוח נוסף על מנת לתקן את שנעשה

כישלון בניתוח חזה עלול לגרום לעשיית ניתוח נוסף על מנת לתקן את שנעשה


טעויות וכשלים בניתוח חזה

ניתוח הגדלת חזה שלא צלח הוא ניתוח שבו מבנה השדיים אינו זהה בין האחד לשני, כאשר לא מגיעים לתוצאה הרצויה או לגודל הרצוי, לא מגיעים לצורה הרצויה – כשישנם שתלים לחזה במגוון גדלים, או כשעושים ביחד עם ניתוח הגדלת חזה ניתוח משולב עם הרמת חזה – מה שמתגלה יותר מאוחר כחזה ששוב הולך ונופל בזוית שאינה מחמיאה.
לעתים ניתן לעצב את השד באמצעות הזרקות של חומר מילוי ולפסל אותו

לעתים ניתן לעצב את השד באמצעות הזרקות של חומר מילוי ולפסל אותו


מה עושים עם טעויות מסוג זה?

כישלון בניתוח חזה עלול לגרום לעשיית ניתוח נוסף על מנת לתקן את שנעשה. זה עלול לגרום אי נעימויות במיוחד בתחום הכלכלי, כאשר המטופלת חושדת ברשלנות של הרופא ואינה בוטחת יותר ברופאים המבצעים ניתוחים פלסטיים. מכאן אין דרך חזרה, אלא לעשות עוד ניתוח.

להתגבר על הטראומה באופן מיידי כשניתן
על טראומה מסוג זה, לפני שמתפתחת אחת גדולה יותר תוך חשיפה ליותר אנשים, רצוי להתגבר בזמן המהיר ביותר שניתן, או למצוא פתרונות לכך. אם זה שרטוט של חזה בצורה מדויקת יותר, לעתים ניתן לעצב את השד באמצעות הזרקות של חומר מילוי ולפסל אותו, מבלי לנתח אותו או להרדים שוב ולעבור את אותו תהליך.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום ניתוחי החזה השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

  • איפה עושים הגדלות חזה בהזרקה?

    כמעט כל אחד שתשאלו, יכול למנות לפחות אזור אחד בגופו שהוא אינו אוהב. אצל הנשים, בעיקר רווח חוסר הסיפוק מהחזה וצורתו. בעיה בצורתו ש

    המשך לכתבה
  • הקטנת חזה - טיפים לפני ניתוח

    לרוב כאשר עולה הסוגיה אם לעבור או לא לעבור ניתוח חזה, ההנחה היא שמדובר בהגדלה, אך למעשה מדי שנה נשים וגברים, פונים לניתוח הקטנה

    המשך לכתבה
  • טיפים לאחר טיפול הגדלת חזה

    קבלת החלטה לעשות ניתוח חזה כרוכה לרוב בהתלבטויות רבות, מחקר אישי באינטרנט וייעוץ מול רופא מומחה. אך מה עושים אחרי הניתוחים?

    המשך לכתבה

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל