צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/10/2012

|

12:26

seperator

רפואת השיניים אינה מטפלת רק בקידוח סתימות וחיטויין או בבניית גשרים ותקיעת שתלים ותותבות, אלא גם מטפלת באסתטיקה רפואית והחזות החיצונית של מראה השן, גם אם זה דורש שיננית או רופא לצורך הלבנת שיניים. המטרה היא תמיד לשפר את המראה ואת האסתטיקה שבחיוך הטבעי, כשללא מאמץ אותו אדם עשוי להיראות מושך יותר ואפילו בעל ביטחון עצמי מוגבר. טיפולים מסוג זה נפוצים בגברים ובנשים כאחד. במקרים מסוימים, יומלץ על ציפוי שיניים, ורצוי להמתין לאחר ההתפתחות של מנשך השן – עד לאחר גיל ההתבגרות, על מנת להגיע לתוצאה מושלמת.

הציפוי לשיניים הוא שכבה נוספת של חומר המוצמדת אל פני השן

הציפוי לשיניים הוא שכבה נוספת של חומר המוצמדת אל פני השן


מה זה ציפוי שיניים?

הציפוי לשיניים הוא שכבה נוספת של חומר המוצמדת אל פני השן. כאשר יש שימוש בכתרים בשיניים, שם מדובר על כיפה שעשויה חרסינה על בסיס זירקוניה או מתכת ויכול להיות גם חומר אחר. אותה כיפה תהיה מודבקת על שן אשר הושחזה באופן מסוים ובכך התפקוד והצורה שלה מוחזרים. ציפוי שיניים הוא ציפוי דק יותר מהכתר – בעובי של עד מילימטר בלבד, ורק מקנה לשן צורה וגוון אופטימאליים.
ציפוי שיניים יכול להתאים לאנשים בעלי מערכת שיניים טבעית שציפוי האמייל הטבעי שלהן נהרס

ציפוי שיניים יכול להתאים לאנשים בעלי מערכת שיניים טבעית שציפוי האמייל הטבעי שלהן נהרס


לאיזה צורך עושים ציפוי שיניים?

ציפוי שיניים יכול להתאים לאנשים בעלי מערכת שיניים טבעית שציפוי האמייל הטבעי שלהן נהרס. אלו יכולות להיות שיניים שבירות וחלשות, כאלו שעברו טיפולי שורש אשר מסגירים את המתכת הצמודה ללסת ומשחירות את השן לכאורה, שיניים שיש להן כתר ורצוי שלא להזיז את מעטפתו.

מאילו סיבות השן עלולה להזדקק לציפוי שיניים?
ידוע שישנם חומרים שונים שגורמים לשן לספוג את הצבעים ואת הכתמים לאורך זמן חיים שלמים. עישון, שתיית קפה וקופאין, שתיית קולה, גיל מתקדם, חבלות ופגיעות בציפוי השן הטבעי יכולות להיות הסיבות לעשיית ציפוי שיניים – רצוי להתייעץ עם הרופא המטפל.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל