צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

03/10/2012

|

12:24

seperator

שקיות מתחת לעיניים צצות לרוב עם הגיל או בשל תופעות שונות כמו צניחת הפנים ועוד. למזלנו יש פיתרון לשקיות בעיניים והוא ניתוח עפעפיים. הניתוח עפעפיים לטיפול ותיקון בשקיות מתחת לעיניים פותר את הבעיה וחזיר לפנים את המראה הצעיר והמתוח שאפיין אותן לפני כן. כמובן שלא כל סוג של שיות בעיניים דורשות ניתוח זה אלא רק כאשר המצב הופך לבולט מאוד ומפריע לאדם.

לעיתים ניתן גם לטפל באזור באמצעות משחות וקרמים שונים

לעיתים ניתן גם לטפל באזור באמצעות משחות וקרמים שונים


שקיות מתחת לעיניים

שקיות מתחת לעניים או כתמים שחורים מתחת לעיניים הן סיבות נפוצות לפנייה לרופא עיניים שמומחה בתחום זה. שקיות מתחת לעיניים מקנות לפנים מראה עייף, מבוגר ועצוב. כיום באמצעות טיפול וניתוח ניתן לטפל בבעיה ולהקנותצ לעפעפים מראה חלק שמתמזג עם הלחיים ולא בולט בפנים בצורה לא אסטטית. המבנה של הפנים ואזור העפעפים הוא מבנה מורכב באופן יחסי ויש קשר הדוק בין העפעף לבריאות ושלמות העין.
הסיבה העיקרית לשקיות מתחת לעיניים ושינויים בפנים היא השנים שעוברות

הסיבה העיקרית לשקיות מתחת לעיניים ושינויים בפנים היא השנים שעוברות


כיצד נוצרות שקיות מתחת לעיניים?

הסיבה העיקרית לשקיות מתחת לעיניים ושינויים בפנים היא השנים שעוברות. עם השנים חלים שינויים בכל המרכיבים הבונים את הלחי והעפעף, כל אחד מהמרכיבים עלול להקנות לפנים מראה של שקעים או שקיות מתחת לעיניים. העור עם השנים מאבד מהאלסטיות שלו, מרכז הפנים צונח ויש חולשה של הגידים המחזיקים את העפעף ועל כן מופיעות בליטות באזור העפעפים התחתונים.  בהתאם לגורם לשקיות בעפעפים יש להתאים את הניתוח או הטיפול המיטבי למצב הקיים ולהחזיר לפנים את המראה הישן והטוב.

הניתוח עצמו
ניתוח עפעפים הינו ניתוח לכל דבר ועובדה זו יש לזכור. בשל סיבה זו יש לבצע בדיוק ובאדיקות את כל הוראות הרופא לפני הניתוח כולל בדיקות דם, הפסקת צרופות לפני הניתוח וכדומה. לאחר הניתוח יש לנוח תקופה קצרה ולהכין קומפרסים לאזור הניתוח. לעיתים ניתן גם לטפל באזור באמצעות משחות וקרמים שונים על מנת למנוע דלקת. חשוב מאוד לפני הניתוח להכיר את הסיבוכים השונים שעלולים להיווצר ולהיות מודעים לסכנות שונות בניתוח.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי העיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל