צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/10/2012

|

12:46

seperator

שיוף שיניים לרוב הינו ברירת המחדל האחרונה שנותרה כדי ליישר שיניים, והיא תיעשה אך ורק לאחר המלצת רופא כירורג או קבלת חוות דעת מאורתודנטים באסתטיקה רפואית. מדובר על טכניקה מקובלת בנושא יישור שיניים, שנוקטים בה במידה ואין מגבלות כמו למשל צפיפות מרובה או בעיות עששת. במידה וישנה צפיפות רבה, נוטים לעקור את השיניים הקבועות, אולם אם מדובר בצפיפות שאינה רבה, מקובל לשייף את השיניים? השיוף מתבצע על ידי מקדחים מיוחדים, וברמה של עד כחצי מילימטר מהשן. לרוב משייפים את האמייל שבין השיניים משום ששם הוא מצוי בכמות מרובה יותר.

כיום ניתן לעבוד גם בטכנולוגיות לייזר למיניהן

כיום ניתן לעבוד גם בטכנולוגיות לייזר למיניהן


טיפול שמסייע ליישור שיניים

שיוף שיניים הינו טיפול שיניים שמסייע לרופא לטפל ביישור שיניים – במקום לעקור שן ולפזר את הצפיפות שבין השיניים, הוא משייף את השן שמסתופפת ובכך מאפשר לה לתפוס את מקומה בפה, במיוחד כשמדובר בפה של מבוגר, ולא בפה של נער או נערה מתבגרים שאת השיניים הללו מחליפות שיניים אחרות.
שיוף שיניים לרוב הינו ברירת המחדל האחרונה שנותרה כדי ליישר שיניים

שיוף שיניים לרוב הינו ברירת המחדל האחרונה שנותרה כדי ליישר שיניים


טיפול שמסייע למראה מושלם של המנשך

בין אם השיניים עצמן עקומות או שהן ישרות וזקוקות לעיצוב או לגימור אחרון שיישר או יהפוך את המראה לסימטרי, במקרים הללו נחלץ לעזרת הרופא האורתודנט מכשיר מיוחד לשיוף השן, וכיום ניתן לעבוד גם בטכנולוגיות לייזר למיניהן, על מנת לשמור על הדיוק בתוצאות.

החשת פעילות יישור שיניים
היות והשיניים הן נכס טבעי שהטבע העניק לנו והן אמורות לשרת את בעליהן לכל אורך החיים ככל שניתן, לעתים זה עלול להיות מעט מבלבל; האם "לפגוע" או לשנות את השן כדי לתרום לשיניים ישרות? מדובר בהליך קונבנציונאלי שנהוג בין אורתודנטים על מנת להחיש את הפעולה של יישור השיניים. כאשר השיוף נעשה נכון, אין בעיות חניכיים או חורים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל