צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

02/10/2012

|

12:43

seperator

אומרים, כי הסרת שיער תהיה טובה בעיקר לקיץ, אולם רבים האנשים שבוחרים להתאמן בחדרי הכושר בחורף, או פשוט מעוניינים להתהלך בכל מקום בחופשיות ובעור חלק ללא שיער, ומבלי לטרוח להסיר שיער במין טקס יום – יומי, שבועי או אחת לכמה שבועות. רבים מהנשים ומהגברים ודאי מעוניינים לדעת איזה אמצעי להסרת שיער קיים בעבורם כדי לממש את הפנטזיה ולהפטר מהשיער לתקופת חיים ארוכה, במקום להתייסר מכאבים לאורך כל אותן השנים של הסרת שיער בשעווה או בכל אמצעי אחר ישנה דרך להסרת שיער בשיטה מהירה יותר ומקלה.

יש מי שמעוניין להסיר שיער מחלקים גדולים יותר על פני העור

יש מי שמעוניין להסיר שיער מחלקים גדולים יותר על פני העור


הסרת שיער במספר שלבים קצרים

יש מי שמעוניין להסיר שיער מחלקים גדולים יותר על פני העור, כמו למשל על פני הבטן , הגב, ידיים או רגליים. בנוסף, יש מי שמעוניין לרדת לדקויות ולטפל גם בנושא הסרת שיער בבית השחי, הסרת שיער במפשעות ובכל מקום אחר שמעוניינים – כמובן תוך התייעצות עם רופא בנושא, או עם איש המקצוע המוסמך לכך.
ישנה שיטת האינפרא אדום, שלאחרונה הפכה לשיטה נגישה ביותר מתוך מגוון השיטות

ישנה שיטת האינפרא אדום, שלאחרונה הפכה לשיטה נגישה ביותר מתוך מגוון השיטות


אפשרות להסיר בשיטות שונות של גלי אור

ישנה שיטת האינפרא אדום, שלאחרונה הפכה לשיטה נגישה ביותר מתוך מגוון השיטות. היא ידועה גם כאחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרת שיער. ישנה הסרת שיער בלייזר,  הסרת שיער באמצעות SHR, באפילציה ועוד. כל אחת מהשיטות הללו אפשריות ונהוגות בקליניקות לאסתטיקה רפואית, ויותר אנשים נחשפים ובאים לטפל בכך.

לזכור לקבל ייעוץ
בין שלל הקופונים והמבצעים המרתקים, חשוב להצמד למה שמקצועי, לרבות השימוש במכשירים המאושרים על ידי ה-FDA, וכן לטפל באמצעות אנשי מקצוע שיש להם הסמכה מתאימה לכך שמוצגת לעיני כל בקליניקה. יש לכך השלכות בריאותיות רבות, ומוטב להצמד למכשור ולשיטות טיפול שנחקרו והוכחו לאורך שנים. ניתן לקבל ייעוץ גם ממספר קליניקות שמטפלות בנושא.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיער השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל