צור קשר
:נושא
:טיפול
:שם
:אימייל
:טלפון
:עיר
:גיל
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

מערכת ביוטיק

|

23/09/2012

|

17:12

seperator

השינים הן סמל לבריאותו של אדם, ועל כן הן מהוות מוקד משיכה. היות והאסתטיקה רפואית בנויה על סימטריה – והסימטריה מסמלת בריאות ופוטנציאל גנטי טוב, מרבית האנשים נמשכים למראה של פה בעם שיניים ישרות. במידה דומה, מרבית האנשים מתרשמים ונמשכים יותר לפה המכיל שיניים צחורות, ללא פגעי זמן, חיידקים או כתמים מחומרים שונים שנשאפו או נשאבו לפה. הצבע של השיניים אצל כל בן אדם משתנה, בדיוק כשם שצבע העור הוא שונה – מדובר בפוטנציאל גנטי, אולם השיניים באות במגע עם חומרים שונים שמשנים את הצבע.

איכות החיים נמדדת לא רק בהרגשה של מי שעשה את הטיפול, אלא נמדדת גם מעצם היותו מוקד למשיכה גדולה יותר לשיחה

איכות החיים נמדדת לא רק בהרגשה של מי שעשה את הטיפול, אלא נמדדת גם מעצם היותו מוקד למשיכה גדולה יותר לשיחה


עניין של שמירה על הגיינת הפה

כיום המודעות לשמירה על הגיינת הגוף גבוהה יותר ויש גם יותר פיתוחים בתחום האורתודנטיה, כמו למשל משחות שיניים שמלבינות את השיניים – אולם החומר שנמצא בהם הוא בריכוז נמוך במיוחד, נמוך מאשר בחומר להלבנת שיניים ביתית וכמובן – נמוך הרבה יותר מהריכוז בחומר שבו ישתמש האורתודנט.
ללא טיפול, צבע השיניים הטבעי הופך לצהוב יותר ויותר מדי שנה

ללא טיפול, צבע השיניים הטבעי הופך לצהוב יותר ויותר מדי שנה


לשמור על איכות חיים גבוהה יותר

איכות החיים נמדדת לא רק בהרגשה של מי שעשה את הטיפול, אלא נמדדת גם מעצם היותו מוקד למשיכה גדולה יותר לשיחה. ראשית, אותו מטופל יעשה טיפול אצל שיננית להסרת האבנית בפה, ולאחר ניקוי אבנית ניתן לבצע את הטיפול. יש לקחת בחשבון שכתרים ושתלים ישמרו על הצבע המקורי שלהם ועל כן עלולים להיות בולטים יותר בתום הטיפול.

הצבע של השן הטבעי מצהיב משנה לשנה
ללא טיפול, צבע השיניים הטבעי הופך לצהוב יותר ויותר מדי שנה. רצוי להגיע לשיננית על מנת לקבל תדרוך לצחצוח נכון של השיניים. הלבנת השיניים מחמצנת את הפיגמנטים שספוגים בשן ומאפשרת לעשות שינוי מיידי בגוון השן שיחזיק לאורך 5-7 שנים אילו מדובר בלא מעשנים ו-2-3 שנים במעשנים.

makecomment

לקבלת פרטים בתחום טיפולי השיניים השאר פרטיך ואנו ניצור עימך קשר

קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר

כתבות נוספות

תגובות הגולשים

הוסף הערה
 

שם:

*

דוא"ל (לא יוצג באתר):

נושא התגובה:

*

תוכן התגובה:

 
בטל